bobben Posted April 8, 2010 Report Posted April 8, 2010 En av forumets "voksne" og erfarne støttespillere fyller år. Hvor mange montro? Jeg ganger disse <Z> <Z> <Z> <Z> <Z> <Z> med 10...mere trenger jeg ikke si... ;DVelkommen etter Andemor.Gratulerer med dagen <cake>Håper du får en kjempefin dag.Hilsen fra Gåseby. party Quote
Linda76 Posted April 9, 2010 Report Posted April 9, 2010 Gratulerer med dagen, håper du får en super dag c-c <cake> c-c Quote
Prisilla Posted April 9, 2010 Report Posted April 9, 2010 Ja dette skal vere andemors skål. HURRA!Ja dette skal vere andemors skål. HURRA!Og skam på dei som ikkje, andemors skål vil drikke.HURRA, HURRA den skålen vert bra. HURRA!!Gratulerer med dagen andemor! ;DBeste helsing Sylvi(PS: håper moderator ser mellom fingrane med bruk av store bokstaver, i dette tilfellet) Quote
andemor Posted April 9, 2010 Report Posted April 9, 2010 Hi, hi! Takk skal du ha Sylvi! (Moderator skjønner nok at man må ta ibruk store bokstaver her!) ;D ^smiley Quote
Prisilla Posted April 9, 2010 Report Posted April 9, 2010 Håpar dagen din har vore fin og minnerik, andemor ;D ein bukett roser kjem frå meg til deg Quote
andemor Posted April 9, 2010 Report Posted April 9, 2010 Takk for rosene Prisilla! Ja, det har vært en super dag! Quote
Recommended Posts