Jump to content

Recommended Posts

Posted

Prydfugler.no har fått en ansiktsløfting.  :D Et helt nytt design er på plass. Foreløpig er det behov for noen små justeringer på innholdet. Nettbutikken Gamebird har fått ny logo og oppdatert programvare. Vareutvalget blir utvidet utover sommeren. Ta gjerne en kikk og dersom noen har tilbakemeldinger/synspunkt er det fint.  :D

/>http://www.prydfugler.no

Posted

Stor forbedring  ;D enklare i bruk, oversiktleg og fin.

Ser eg har fallt ut som oppdretter, kva gjer eg med det? Skal eg legge meg inn på nytt?  :D Får også feilmelding når eg loggar meg inn som bruker med passord.

Posted

Takk til dere som tar dere tid til å gi tilbakemeldinger.  :D Det er en stor oppgave å flytte så mye data fra en side til en annen, som ble gjort i detet tilfellet. Det medfører ofte at data endrer seg, og man må jobbe litt for å få ting på plass igjen.  I løpet av helgen skal nok det meste være i orden igjen.

Framsiden er sånn for at siden skal være oversiktlig, samt at det skal fokuseres på nettbutikk og link til Fuglepraten, sistnevnte står nå for tur med en ansiktsløfting også.

På den gamle Prydfugler.no var det en nettbutikk der man kunne kjøpe bøker via Amazon i England, men den ble svært lite brukt. Vet ikke om bøker blir å finne i nettbutikken med det første, men jeg håper å kunne tilby noen plansjer etter hvert.

Prisilla: Jeg skal komem med en tilbakemelding angående oppdretterkatalogen, men som det ser ut nå må man regsterere seg på nytt og legge inn data.

• 3 weeks later...
Posted

Jeg sprang rett inn i butikken din og bestilte meg en ny rugemaskin, jeg ble så inspirert.  ;) Eller Mannen bestilte da, han bare vet det ikke ennå.  ;D ;D ;D Han skal bli GLAD tenker jeg, hihihi