admin Posted April 10, 2010 Report Posted April 10, 2010 Prydfugler.no har fått en ansiktsløfting. Et helt nytt design er på plass. Foreløpig er det behov for noen små justeringer på innholdet. Nettbutikken Gamebird har fått ny logo og oppdatert programvare. Vareutvalget blir utvidet utover sommeren. Ta gjerne en kikk og dersom noen har tilbakemeldinger/synspunkt er det fint. />http://www.prydfugler.no Quote
bjakrist Posted April 10, 2010 Report Posted April 10, 2010 Må få gratulere deg, den var superfin. Quote
Lone Posted April 10, 2010 Report Posted April 10, 2010 Hvad med at sælge bøger i netbutikken?? Bare en ide' !Fin og overskuelig side, men jeg savner en lidt mere spændede forside.... Quote
Prisilla Posted April 10, 2010 Report Posted April 10, 2010 Stor forbedring ;D enklare i bruk, oversiktleg og fin.Ser eg har fallt ut som oppdretter, kva gjer eg med det? Skal eg legge meg inn på nytt? Får også feilmelding når eg loggar meg inn som bruker med passord. Quote
admin Posted April 10, 2010 Author Report Posted April 10, 2010 Takk til dere som tar dere tid til å gi tilbakemeldinger. Det er en stor oppgave å flytte så mye data fra en side til en annen, som ble gjort i detet tilfellet. Det medfører ofte at data endrer seg, og man må jobbe litt for å få ting på plass igjen. I løpet av helgen skal nok det meste være i orden igjen.Framsiden er sånn for at siden skal være oversiktlig, samt at det skal fokuseres på nettbutikk og link til Fuglepraten, sistnevnte står nå for tur med en ansiktsløfting også. På den gamle Prydfugler.no var det en nettbutikk der man kunne kjøpe bøker via Amazon i England, men den ble svært lite brukt. Vet ikke om bøker blir å finne i nettbutikken med det første, men jeg håper å kunne tilby noen plansjer etter hvert.Prisilla: Jeg skal komem med en tilbakemelding angående oppdretterkatalogen, men som det ser ut nå må man regsterere seg på nytt og legge inn data. Quote
andvor Posted April 10, 2010 Report Posted April 10, 2010 wow! den er blitt mer oversiktlig og super finn. lett og finne fram og enkelt og lese Quote
andemor Posted April 10, 2010 Report Posted April 10, 2010 Jeg likte de forandringene! Lett å finne fram er det også, oversiktlig og grei.Bøker i nettbutikken var et godt forslag, Lone! Quote
bobben Posted April 10, 2010 Report Posted April 10, 2010 Jeg likte også det nye designet godt. Det var mye enklere å bruke, og finoversikt. ^smiley Quote
tiwst Posted April 26, 2010 Report Posted April 26, 2010 Jeg sprang rett inn i butikken din og bestilte meg en ny rugemaskin, jeg ble så inspirert. Eller Mannen bestilte da, han bare vet det ikke ennå. ;D ;D ;D Han skal bli GLAD tenker jeg, hihihi Quote
minibonden.blogg.no Posted April 29, 2010 Report Posted April 29, 2010 synes det ble skikkelig fint nå!! Quote
Recommended Posts