Jump to content

frukt og grønnsaker

sommerglede

Recommended Posts

Eg har også laga ein streng som eg trer heile eple og pærer på, appelsiner vert delt i to først. Har også større bitar kål, blomkålstilk og liknande der, då et dei det betre enn om det ligg i ei boks. Truleg fordi det heng fast og dei får rive/hakke av små bitar. Det ligg eit bilete på galleriet mitt av strengen. :)

Auda  :)

Appelsiner ???

Og her har jeg vært helt propell og redd for at jeg ikke skal gi dem rett føde så jeg "tvang" min bedre halvdel til å kjøre 14 mil tur / retur for å kjøpe en sekk hønsefor :-[

Nå skal di vel få appelsin og eple :D

• 3 weeks later...

Og her har jeg vært helt propell og redd for at jeg ikke skal gi dem rett føde så jeg "tvang" min bedre halvdel til å kjøre 14 mil tur / retur for å kjøpe en sekk hønsefor :-[

Din bedre halvdel har ikke kjørt forgjeves, selv om han neppe trengte å kjøre med blålys. Frukt er supplement. De trenger hønefôr også, ellers blir det lite vekst på ungdyr og lite egg fra de voksne.  :)

undulatfrø kan du gi til kyllingar. Og kanskje du kan prøve litt løvetann?? Ta heile planta, slik at blada heng saman. Prøv om du kan feste den i nettingen eller ein annan plass, så kan dei rive av bitar...  :D

Lat dei få lov å smake på det meste, men styr unna svartelista.

I tilegg til feks. kromat kylling som kraftfor. Men pass på å ha sand eller undulatsand (om du brukar Tuppen) bruk ikkje skjellsand til små kyllingar. Slik dei klarar å fordøye grøntforet.  :D

• 2 years later...