ole M Posted April 16, 2007 Report Posted April 16, 2007 da er restriksjonene opphevet... ;D ;D hørte det på radio:9
DuckS Posted April 16, 2007 Report Posted April 16, 2007 Står et godt innlegg i klassekampen idag om fugleinfluensaen!! 8)
lassetasse Posted April 16, 2007 Report Posted April 16, 2007 da er restriksjonene opphevet... ;D ;D hørte det på radio:9Det var da godt å høra (lesa) !! <Z> <Z> X- Zc
Arnt Posted April 16, 2007 Report Posted April 16, 2007 Sjekket Mattilsynets hjemmesider sporenstreks etter at jeg leste dette innlegget og der sto det svart på hvitt, slipp fangene løs det er vår!!!Etter det tok det omtrent tretti sekunder før hønene mine trippet på tunet ;D
admin Posted April 16, 2007 Report Posted April 16, 2007 Det var gledelig og samtidig overraskende at dette kom nå. Det er midt i vårtrekket for fugl, i fjor argumenterte de med at restriksjonene ikke ble opphevet før alle trekkfuglene var på plass. Derfor var det først 31 mai at høna kunne slippes fri.Er dette et tegn på at Mattilsynet er i ferd med å endre litt av sin oppfatning om at villfuglene er den store stygge ulven....?
espen Posted April 18, 2007 Report Posted April 18, 2007 Eg held mine inne i utegarden enno, for det er eit hønsehauk-par her som er veldig interessert i hønene...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.