Jump to content

Eggleggande høns

Recommended Posts

Greit. Eg innrømmer det. Eg begynner å bli litt lei av at halve flokken min er klukk til ein kvar tid. No har eg ikkje mindre enn 5 dc som eg prøver å avklukke.

Så eg vil gjera nokre utskiftingar. Eg vil ha høns som legger egg og som ikkje er så tullete etter å vera klukk som desse dc hønsa mine.

Er eg inne på noko dersom eg ser på Sussex, RIR og Plymouth Rock ?

Eg skal uansett behalda nokre av dc hønsa mine. Dei kan bli fine mammaer eventuelt. Men ein del av dei blir nok lagt ut for salg.

Jeg skulle gjerne hat MANGE klukkhøner  :police:

Har ei venninne som skryter av Plymouth Rock hønene sine ang egglegging. Jeg er på vei til å skaffe meg Sussex - vakre, men skal og være ok verpere.

Hadde kvittet deg meg alle klukkene, er jeg sikker på du ville angret, for de er kjekke å ha iblant  :smiley:

Kjenner meg igjen der ja... Har ei dk, ei silke og 5 mix av dk/silke. og ei hybrid. dei 7 første legg seg klukk heile tida, no har eg tre som ligg på egg.  :embarrassed: Har difor no starta å leite etter andre hønseraser i tillegg. Må ha nokre andre, for det vert lite egg her også... og det må ein vel ha om ein skal  ha høner :tongue: Men har også mange som er interessert i kyllingar, så rugehønene vert vel her dei og. Får sjå kor mange det vert etter kvart.  :huh:Er redd det vert plenty :angel:

Eg har berre ein hane. DC. Så her blir det berre ruga ut dc kyllingar frå eigne høns. Tør ikkje å tenkje på korleis kombinasjonen DC og Australorps ville blitt. Ei lita høne som skulle verpe giga egg ? Grøss.

Akkurat no er mine sperra inne i eit stort hundebur/reisebur. Eg måtte berre få dei ut av rugekassane for dei andre fekk jo ikkje lagt egg. Og det endte jo med at det blei ei ekstra høna som blei klukk for dagen.

Så no får dei vera litt der. Sjå om eg får avklukka nokon av dei i alle fall.

hadde en liten chabo som la seg kluk etter noen dag kasta de ho ut stjall egga hennes så nå ligger en lys susses og en dvergcockin som har tatt over stakkars den lille nsitter og titter inn men der ligger de andre og nirugger

eheheh