tiwst Posted May 12, 2010 Report Posted May 12, 2010 Uff, jeg er ikke så veldig sterk på IT. Jeg hadde liksom funnet ut hvordan jeg skulle legge inn bilder på bloggen, etter tidligere bruksanvisning. Om det er en vei som har falt ut, eller en betydelig del av mine små grå som har tatt kveld vet jeg ikke. Jeg finner i hvert fall ikke ut hvordan jeg skal gjøre det nå som Fuglepraten fremstår i ny drakt. Prøvde å lete etter det ikonet du refererer til Tormod, men fant jo heller ikke det. HJELP! Er det noen som kan hjelpe denne kjærringa over gaten? Ho står på brostein med rulleskøyter og klamrer seg til autovernet. Hjelp mottas helst med teskje takk! Quote
admin Posted May 12, 2010 Report Posted May 12, 2010 Det er gjort litt vanskelig av utvikler å legge inn bilder i bloggen etter min mening. Nedenfor har jeg lagt inn bilder som viser hvordan gå fram. Skal lage en bedre oversikt når jeg har bedre tid. Poenget her er at en først kommer inn i sin egen mappe med bilder som man har lastet opp tidligere. Da kan man enten velge et bilde som er lastet opp tidligere, elelr man kan laste opp et nytt til bildemappen sin i bloggen.Det er ofte det siste alternativet man går for. Ettter bildet er lastet opp må man klikke på bildelinken som kommer fram etter at bildet er lastet opp. Da kommer en nytt vindu opp, her kan du selv justere om du vil ha ramme rundt bildet, hvor tykk den skal være, hvor stort bildet skal være, hvor det skal plasseres i innlegget ditt o.s.v Quote
admin Posted May 12, 2010 Report Posted May 12, 2010 Var dette forståelig? Spør i vei om det fremdeles er noe som er uklart. Quote
camy Posted May 12, 2010 Report Posted May 12, 2010 :huh:Det ser ikke sånn ut hos meg... Når jeg trykker på bildeknappen kommer det opp Er det noen innstillinger som må endres kanskje Quote
admin Posted May 12, 2010 Report Posted May 12, 2010 :huh:Det ser ikke sånn ut hos meg... Når jeg trykker på bildeknappen kommer det opp Er det noen innstillinger som må endres kanskje Får du ikke opp et nytt vindu når du klikker på dette bildeikonet? Flere som opplever det samme? Quote
camy Posted May 12, 2010 Report Posted May 12, 2010 Nei, det kommer ikke opp nytt vindu, bare de firkantrammene med IMG inni x2 Quote
Eirin Posted May 12, 2010 Report Posted May 12, 2010 Var inne og prøvde, og fikk samme resultat som Camy. Quote
admin Posted May 12, 2010 Report Posted May 12, 2010 Da kan dere prøve på nytt. Det var endret på rettighetene i denne nye utgaven av bloggen. Takk for hjelpen. :thumb: Quote
tiwst Posted May 12, 2010 Author Report Posted May 12, 2010 Takk Tormod, jeg skal prøve dette i morgen. Quote
Recommended Posts