Jump to content

Krøll og ikkje krøll (dverg kochin)

Recommended Posts

Kan nokon forklare meg det genetiske med krøll. Avler ein på rein krøll og blir då alle avkom krøll? Isåfall blir det ein form for blanding om eg bruker svart krøll ilag med perlegrå dverg kochin. Då vil vel krøll dukke opp med jevne mellom rom frå avkommet? Eg kunne tenkt meg ei svart høne ilag med den perlegrå flokken min for å få fram blått, og itillegg er eg fasinert av krøllbefjøra.

Jeg kan desverre ikke forklare deg noe om det genetiske, men det jeg kan fortelle er at man ikke må parre krøll med krøll! Da blir resultatet helt håpløst. Jeg hadde engang et resultat av en slik parring, og fjærstrukturen til den høna var absolutt ikke bra.

Hvis du blander sort og perlegrå får du mixfarge. Jeg vil anbefale deg å lese i standarden, der står det mye nyttig i kapittelet om "farge og tegning". :smiley:

Redd du tar feil der, svart på perlegrå gir 100% blått avkom. Det er den beste måten å få fram blå utan å få svarte individ som riskierer å få brune fjør. Pwerlegrå er ikkje ein godkjent farge for utstilling men blir altså brukt i avl av blå. Perlegrå er den såkalla skjulte fargen når ein parrer blant anna blått mot blått (eller blått mot svart)

Avlspar blå og blå gir 25% sorte, 50% blå og 25% perlegrå kyllinger.

Avlspar blå og perlegrå gir ingen sorte, 50% blå og 50% perlegrå kyllinger.

Avlspar sort og blå gir 50% sorte, 50% blå og ingen perlegrå kyllinger.

Avlspar perlegrå og perlegrå gir ingen sorte, ingen blå og 100% perlegrå kyllinger.

Avlspar sort og sort gir 100% sorte, ingen blå og ingen perlegrå kyllinger.

Avlspar sort og perlegrå gir ingen sorte, 100% blå og ingen perlegrå kyllinger.

Så dei som avler krøll parrer ikkje krøll mot krøll? Det var nyttig info. Takk.

• 13 years later...