Gå til innhold
lhb

hvordan aktivere bloggen tormod

Recommended Posts

det jeg gjør er at jeg  trykker der det står blogger-så trykker jeg der det står lag din egen blogg-så bekrefter jeg der det står aktiver bloggen men når jeg trykker på lagre. da står det feil i databasen,prøv på nytt om du kommer tilbake til denne feilmeldingen,raporter feilen til en admistrator  ja som du ser så har jeg ikke fått åpna bloggen min,enda det står hva jeg skal gjøre jeg blir en smule forvirra da jeg kunne ha tenkt meg og fått bloggen min i orden snart håper det er en forklaring på dette og hvorfor mange her på forumet klarer det uten problemer mens jeg  og flere medlemmer sliter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan ikke se hva som kan være årsaken. Kan dere kopiere teksten som kommer fram og sende meg i en pm?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er som å kopiere fra hvilken som helst side eller tekst. Deretter limer du det du har kopiert inn i et nytt innlegg her i denne tråden. Alternativt kan du ta et skjermbilde av feilmeldingen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Feil i databasen

Prøv på nytt. Om du kommer tilbake til denne feilmeldingen, rapporter feilen til en administrator.

kommer opp da jeg trykker på aktiver blogg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er feilen i bloggen rettet. Nye medlemmer og medlemmer som ennå ikke har lagd seg blogg kan nå gjøre det.  :smiley:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå