lhb Posted July 5, 2010 Report Share Posted July 5, 2010 det jeg gjør er at jeg trykker der det står blogger-så trykker jeg der det står lag din egen blogg-så bekrefter jeg der det står aktiver bloggen men når jeg trykker på lagre. da står det feil i databasen,prøv på nytt om du kommer tilbake til denne feilmeldingen,raporter feilen til en admistrator ja som du ser så har jeg ikke fått åpna bloggen min,enda det står hva jeg skal gjøre jeg blir en smule forvirra da jeg kunne ha tenkt meg og fått bloggen min i orden snart håper det er en forklaring på dette og hvorfor mange her på forumet klarer det uten problemer mens jeg og flere medlemmer sliter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jenli10 Posted July 5, 2010 Report Share Posted July 5, 2010 Det samme skjer med meg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted July 5, 2010 Report Share Posted July 5, 2010 Jeg kan ikke se hva som kan være årsaken. Kan dere kopiere teksten som kommer fram og sende meg i en pm? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lhb Posted July 7, 2010 Author Report Share Posted July 7, 2010 jeg vet ikke helt hvordan man kopiere fra den siden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted July 7, 2010 Report Share Posted July 7, 2010 Det er som å kopiere fra hvilken som helst side eller tekst. Deretter limer du det du har kopiert inn i et nytt innlegg her i denne tråden. Alternativt kan du ta et skjermbilde av feilmeldingen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jenli10 Posted July 7, 2010 Report Share Posted July 7, 2010 Feil i databasen Prøv på nytt. Om du kommer tilbake til denne feilmeldingen, rapporter feilen til en administrator.kommer opp da jeg trykker på aktiver blogg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted July 8, 2010 Report Share Posted July 8, 2010 Ok, takk for hjelpen. Hva som er årsaken vet jeg ennå ikke, men får prøve å finne utav dette. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jenli10 Posted July 8, 2010 Report Share Posted July 8, 2010 Håper du finner ut av det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted July 8, 2010 Report Share Posted July 8, 2010 Da er feilen i bloggen rettet. Nye medlemmer og medlemmer som ennå ikke har lagd seg blogg kan nå gjøre det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts