Jump to content
Sign in to follow this  
Prisilla

Ustø kalkunkylling.

Recommended Posts

Hadde klekking av Bronsje kalkun denne veka, det kom 4 noko eg er svært fornøgd med. Det ser ut som det er 2 av kvart kjønn.

Den eine hane kyllingen hadde problem frå starten, den var ustø, den datt over ende og vart liggande på rygg. Han var ikkje i stand til å røyse seg opp sjølv, så eg valgte å avlive den. Den fekk ikkje i seg veske og næring på eiga hand, måtte ha hjelp til det.

Nokon som har opplevd det samme?

Ja det kan vere årsaka, måtte hjelpe alle ut. Denne hadde kava med klekkinga i ca 2 døgn og hinna i egget var, svart enkelte stadar.

Når det gjeld kjønn har den eine kyllingen tydeleg utvikla horn i panna (også den eg måtte avlive), dei to andre har det ikkje. Eg ser også forskjell på kroppen.

men kjære prisilla... vist du ser ordentlig godt etter på kalkunkyllingene dine så ser du at alle har "horn" uansett om dei e jenter eller gutter....... noen er litt vansklieger å se på siden dei bøyer seg oppover mot panna.... og kjønn e umulig å se på nyklekte kalkunkyllinger.......

når jeg ruger kalkunkyllinger så passer jeg på å ha ei klukkhøne som overtar jobben så fort dei e klekt.... putter under kalkunkyllingene og så lærer hønemor dei om mat og vann.....

kalkunkyllinger uten "mor" er håpløse å få til.. ihvertfall her hos meg...

LYKKE TIL :embarrassed:

Der ser du.. har ikkje ruga kalkun kyllingar før.  :smiley:

Kyllingane har det heilt utmerket, et, trivst og veks som berre det.

Dei står i bur saman med hønse kyllingar under varmelampe, så dette ser ut til å gå heilt fint :grin:

Ja, eg fekk det rådet av ho eg kjøpte egga av. Men eg måtte hjelpe dei igang likevell, dei er berre heilt sjønne og så tillitsfulle  :smiley: Herlige skapningar, er dei.