Figaro 0 Posted August 17, 2010 Report Share Posted August 17, 2010 Hei der Jeg heter Rune og bor i Trondheim. Tenker å skaffe meg høns å ha som hobby og bortskjemte kjæledyr. Håper å finne masse fin fakta her Quote Link to post Share on other sites
Mone 2 Posted August 17, 2010 Report Share Posted August 17, 2010 Velkommen til oss, her finn du garantert mykje god informasjon!!! Quote Link to post Share on other sites
Eirin 0 Posted August 18, 2010 Report Share Posted August 18, 2010 Hei Her får du svar på det meste. Gled deg til verdens triveligst hobby Quote Link to post Share on other sites
Prisilla 148 Posted August 18, 2010 Report Share Posted August 18, 2010 Enig! Gled deg til verdens triveligst hobby Høns er rekreasjon for både kropp og sinn og gir masse glede Quote Link to post Share on other sites
fredrik 1 Posted July 20, 2011 Report Share Posted July 20, 2011 hei jeg vil veldig gjerne starte avl på forskjellige hønsefugler så jeg lurte kan man fore kalkuner, duer, storfugl og ender med hønsefor ? takker for alle svar Quote Link to post Share on other sites
Prisilla 148 Posted July 20, 2011 Report Share Posted July 20, 2011 Eg gir kromat egg til mine fuglar, har høns, ender og kalkun. Men eg gir mykje tillegsfor i form av brød, frukt, grønt og det som måtte vere til overs av middagsrestar. Min storflokk går fritt så dei finn ein del sjølv også. Når det gjeld duer har eg forstått at dei treng frømix eller dueblanding, eg brukar dette som lokkemiddel/godbit til hønsa. Fasan treng spesialfor med ein god del protein om eg ikkje huskar feil Quote Link to post Share on other sites
Kriola 34 Posted July 22, 2011 Report Share Posted July 22, 2011 Velkommen og lykke til! Dette er tidenes hobby. Gir bøttevis av glede! Men husk; det blir fort mange flere en de du skulle ha! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts