ole 0 Posted August 27, 2010 Report Share Posted August 27, 2010 hei jeg lurte på om det er noen der ute som har Halsbåndfrankolinere jeg syntes disse såg spennende ut og lurte på hva dette egentligt er ... minte meg litt om vaktler eller rødhøner ?? og hva er pris på slike viss jeg skulle komme over noen til salg ? Quote Link to post Share on other sites
pippa 84 Posted August 27, 2010 Report Share Posted August 27, 2010 Halsbånd frankoliner er flotte fugler men er noe krevende..de er ikke så hardføre når det gjelder kulde blant annet( jeg hadde mine i oppvarmet rom i hønsefjøset på tempratur litt over 10 plussgrader ) og de støyer ganske bra under vårspillet sitt. De er noe større enn vaktler av størrelse og hannen er utrolig vakker med sine farger og mønster. De er og mye dyrere enn vaktler . Sender deg gjerne en pm på oppdretter av disse flotte fuglene Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts