Gå til innhold

Lesing av blogger


Echo

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke akkurat så veldig god på data så det er mulig jeg bare er noen få tastetrykk unna løsningene :laugh: Jeg lurer på følgende: Når jeg går inn på f.eks Fuglemakerens blogg (jeg skulle lete etter noen bilder som var lagt ut av vaglebrett) så får jeg lett opp det første innlegget (husker ikke når det er skrevet, men tror det var i 2009 og en gang. Regner derfor ikke med at det er det siste innlegget? Når jeg trykker på les mere så får jeg lese hele innlegget pluss de kommentarene som har kommet. Men hvordan kommer jeg meg videre til neste innlegg skrevet av Fuglemakeren? Skjønner ikke hvor jeg skal trykke for å få til det! Kunne jo tenkt meg å lese alle blogg innleggene fra starten til siste innlegg.

Det andre jeg lurer på er om det er noe jeg kan trykke på som sorterer blogg oversikten på en annen måte. Jeg skulle gjerne ha opp en oversikt over de bloggene som "er aktive" først, sånn at jeg fikk opp de nye bloggene som det var skrevet i siden sist jeg var inne for å lese. Har inntrykk av at det ligger mange blogger der som ikke er aktive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

avem

Flott med spørsmål, det kan hjelpe andre i samme situasjon. Dersom du vil ha opp listen med en brukers alle artikler/blogginnlegg så klikker du på bloggeierens navn, i dette tilfellet Fuglemakeren, da får du opp dene listen: http://www.fuglepraten.no/index.php?action=pmxblog;sa=view;uid=21

I kalenderen på høyre side kan du klikke på månedene for å få opp innlegg lagt ionn der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...