Jump to content
Sign in to follow this  
aurora sophie

Når kose med kyllingene?

Recommended Posts

Varmelampene her er nok minst like mye for min komfort, som for hønenes, om ikke mer  :laugh:

Kochiner har ikke store kammer og hakelapper  :smiley: har 9 stk selv  :wink:
/>http://www.safari.til1000.net/honer/kochin.htm

Hei!

Okey, hørte ellers at det er en Synnøve her inne som også har store Kochiner, det var jo morsomt. Egentlig vil jeg nå skaffe meg både ender og andre fugler, men vi har ikke stor hage og jeg vet min mann blir frustrert hvis han ikke får ha redskapsboden til sykler og div...

Jeg holder på med dem mye og jeg burde absolutt gjøre andre ting, men de er uimotståelig søte.

Ler og nikker gjenkjennende  :wink: Skulle ha 4/5 høns jeg, og har MYE mer enn det i dag, et drøyt år senere  :laugh: Ender har det og blitt  :smiley: Baller fort på seg. men her har vi plass, bor på gård, med stort fjøs hvor jeg kan boltre meg. Og Mannen hjelper villig til med bygging og fiksing. I bytte får han gleden av en fornøyd madam og gleden av å erte  :wink:

Vet ikke om Synnøve har Kochiner, men vet at Harlekinia har. Jeg kjøpte mine rugeegg av henne  :grin: Så de fem hønene her har blitt til mange raser, og som samboeren sier: Må ha misforstått jeg, det må ha vært 4/5 avdelinger du mente Eirin  :grin: