Jump to content

Fotokonkurranse høst

admin

Recommended Posts

Høsten er en fin tid for å ta bilder. Det er masser av motiver, bare å finne fram fotoapparatet. Jeg har fått en forespørsel om fotokonkurranse. Det er nå en god stund siden vi har hatt det, derfor synes jeg det var en god ide.

Derfor kjører vi i gang med følgende regler:

Alle registrerte medlemmer kan deretter delta i avstemmingen over det beste bildet.

Denne gangen sponser nettbutikken Gamebird konkurransen med en premie.

Vinneren får en OvaView høy intensitets egglyser.

OvaView høyintensitets egglyser har en høyere lyseffekt fra et høyere spesiell LED enn standard OvaView.

I likhet med broren sin er den designet for å være enten håndholdt eller kan stå på en arbeidsflate. Batteridrevet for enkelhets skyld(batterier følger ikke med). Kraftigere lys gjør inspeksjon av mørkere og flekkete eggskall enklere. LED- lys betyr også at det ikke er noen pærer som må skiftes ut, samt at man ikke risikerer overoppheting av egget under lysing, som i tradisjonelle egglysere.

OvaView egglyser er også fin å bruke sammen med OvaScope.

Leveres med både vanlig fleksibel sort ring pluss en spesiell mindre ring for mindre egg.

OvaView_egglyser_4c5a7f3fad9e6.jpg

Jeg hadde tenkt å melde meg på, men det er jo regn å sludd/snø om en annen :huh: hva med liitt lenger frist? I håp om bedre vær :undecided:

Da er ny frist lørdag 6 november kl.20.00 :huh: Bilder tatt i ruskevær kan også gi riktig så fine motiv. Kanskje kan et bilde nettopp i dårlig vær bli et blinkskudd...

Kan du være så snill å gjøre så man kan legge inn flere bilder enn 2? Jeg har nemlig litt vanskelig for å bestemme meg og jeg har nemlig tre...... :huh: :huh: Hvis det går an da :huh:

Okey, det kan være vi må kjøre to runder med avstemming da, først en runde der de beste blir plukket ut til en finalerunde.  :undecided:

• 2 weeks later...