admin Posted October 18, 2010 Report Share Posted October 18, 2010 Høsten er en fin tid for å ta bilder. Det er masser av motiver, bare å finne fram fotoapparatet. Jeg har fått en forespørsel om fotokonkurranse. Det er nå en god stund siden vi har hatt det, derfor synes jeg det var en god ide.Derfor kjører vi i gang med følgende regler:Tema: Høst og din fugle/fjærfehobbyMaks 3 bilder fra hver deltagerBildene må lastes opp til egen kategori for konkurransen i galleriet innen 6 november kl. 20.00Alle registrerte medlemmer kan deretter delta i avstemmingen over det beste bildet.Denne gangen sponser nettbutikken Gamebird konkurransen med en premie.Vinneren får en OvaView høy intensitets egglyser. OvaView høyintensitets egglyser har en høyere lyseffekt fra et høyere spesiell LED enn standard OvaView.I likhet med broren sin er den designet for å være enten håndholdt eller kan stå på en arbeidsflate. Batteridrevet for enkelhets skyld(batterier følger ikke med). Kraftigere lys gjør inspeksjon av mørkere og flekkete eggskall enklere. LED- lys betyr også at det ikke er noen pærer som må skiftes ut, samt at man ikke risikerer overoppheting av egget under lysing, som i tradisjonelle egglysere.OvaView egglyser er også fin å bruke sammen med OvaScope.Leveres med både vanlig fleksibel sort ring pluss en spesiell mindre ring for mindre egg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
monica Posted October 19, 2010 Report Share Posted October 19, 2010 Ja det var en fin premie Den vil jeg ha Venter på bra fotovær! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted October 20, 2010 Author Report Share Posted October 20, 2010 Fin og offensiv innstilling. :thumb: Ellers minner jeg om temaet i fotokonkurransen. Det må framkomme av motivet at det er høst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted October 25, 2010 Author Report Share Posted October 25, 2010 Svært dårlig interesse for konkurransen ennå. Til helgen er det siste mulighet for å delta! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miipmiip Posted October 26, 2010 Report Share Posted October 26, 2010 Jeg hadde tenkt å melde meg på, men det er jo regn å sludd/snø om en annen hva med liitt lenger frist? I håp om bedre vær Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
monica Posted October 26, 2010 Report Share Posted October 26, 2010 Kan du være så snill å gjøre så man kan legge inn flere bilder enn 2? Jeg har nemlig litt vanskelig for å bestemme meg og jeg har nemlig tre...... Hvis det går an da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bluebell Posted October 26, 2010 Report Share Posted October 26, 2010 Kommer bilder herfra også ganske snart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted October 26, 2010 Author Report Share Posted October 26, 2010 Jeg hadde tenkt å melde meg på, men det er jo regn å sludd/snø om en annen hva med liitt lenger frist? I håp om bedre vær Da er ny frist lørdag 6 november kl.20.00 Bilder tatt i ruskevær kan også gi riktig så fine motiv. Kanskje kan et bilde nettopp i dårlig vær bli et blinkskudd... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted October 26, 2010 Author Report Share Posted October 26, 2010 Kan du være så snill å gjøre så man kan legge inn flere bilder enn 2? Jeg har nemlig litt vanskelig for å bestemme meg og jeg har nemlig tre...... :huh: Hvis det går an da Okey, det kan være vi må kjøre to runder med avstemming da, først en runde der de beste blir plukket ut til en finalerunde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
monica Posted October 26, 2010 Report Share Posted October 26, 2010 Takk takk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted November 6, 2010 Author Report Share Posted November 6, 2010 Sju (7) stk har lastet opp bilder til fotokonkurransen som har frist til kl.20 i kveld med å legge inn bilder. Fram med fotoapparatet folkens! Må da være flere som har et fotoapparat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts