lhb Posted January 5, 2011 Report Share Posted January 5, 2011 tenkte og bytte ut bildet jeg hadde på forumet under der det står hedmarhøna,men når jeg går inn for og endre i profilen min så skjer det jo ingen ting.jeg fant bildet jeg ville bruke,men når jeg da trykker endre profil så blir sjermen min helt hvit og ingen ting skjer hvoefoer skjer dette tro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted January 5, 2011 Report Share Posted January 5, 2011 Rekner med det er noe galt med bildet. Prøv å legge det inn som vedlegg her i tråden, så jeg kan få sjeket det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lhb Posted January 6, 2011 Author Report Share Posted January 6, 2011 har nå klart og bytte bilde,men ser ut til at bildene med veldig høy mb er umulige å legge inn de blir vel for store så jeg får bruke de med lavest mb så funker det utmerket Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts