fredrik 1 Posted January 16, 2011 Report Share Posted January 16, 2011 hei jeg vurderer å begynne oppdrett på storfugl (tiur,røy). jeg lurte på om noen kunne gi meg litt tips og grunnleggende fakta, om voilere, utstyr, for og sånt 1 Quote Link to post Share on other sites
admin 179 Posted January 16, 2011 Report Share Posted January 16, 2011 Dette er et spennende og krevende oppdrett. Det er flere medlemmer her på forumet som driver med det. Har du lest faktaarket på Prydfugler.no om storfugl? Litt senere på våren håper jeg å få laget noen videosnutter tatt opp hos oppdrettere av disse flotte fuglene.Det er flere mulige løsninger for å lage voliere, vet ikke hva du har tenkt på selv? Det er viktig å gardere seg mot at rovdyr kommer seg inn i volieren. Quote Link to post Share on other sites
fredrik 1 Posted January 17, 2011 Author Report Share Posted January 17, 2011 tusen takk. har en hviss anelse om ossen voileren blir Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts