lhb Posted January 27, 2011 Report Share Posted January 27, 2011 er dette ett godt nok produkt jeg kan bruke i vannet eller maten til hønene for å forebygge sykdommer. på boksen så står det at det er et tillegsfor til hest men er ikke tilsatt noe,kunn tørka hvitløk så likte jeg godt at det er tørka for det lukter mindre en fersk hvitløk for det forpesta hele huset mitt her om dagen :grin:er det noen andre som bruker dette her å hvilken dosering skal man bruke.det er men en måleskje i boksen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fuglemakeren Posted January 27, 2011 Report Share Posted January 27, 2011 Jeg bruker hvitløkspulver til hest, omtrent 1 msk til 3-4 kg for, gjerne oppbløtt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vaktel Posted January 27, 2011 Report Share Posted January 27, 2011 Bruker du hvitløkspulver til hest til høns, eller til hest? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fuglemakeren Posted January 27, 2011 Report Share Posted January 27, 2011 Pulvret er egentlig til hest men jeg bruker det til mine høns :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lofothanen Posted January 27, 2011 Report Share Posted January 27, 2011 tørket vs fersk.hva er mest effektivt,og hvordan er den prissmessige forskjellen?ble litt nyskjerrig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JaneBirna Posted January 28, 2011 Report Share Posted January 28, 2011 brukte hvitløkspulver til hestene mine, men ingen effekt... så da ga jeg fersk hvitløk i kraftfòret istede:) dessuten så likte dem ikke smaken på pulveret, enda da hadde jeg blanda det inn i maten:Sså jeg går alltid for fersk:P men alle dyr har forskjellig smak, så her går det vel mer på hva enkelt dyr trives med Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lhb Posted January 28, 2011 Author Report Share Posted January 28, 2011 1kg tørka hvitløk kjøpt på felleskjøpet kosta meg 149kr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rosette Posted October 12, 2011 Report Share Posted October 12, 2011 Dere som gir fersk hvitløk i vannet til hønsa - hvor lenge lar dere biten ligge før dere bytter den ut med en ny? Med andre ord, hvor lenge er den effektiv før den bør skiftes ut med en ny? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts