Jump to content
Sign in to follow this  
Imse

Klukk eller ikke?

Recommended Posts

En av hønene har lenge prøvd å legge seg til tror vi. Nå har ikke jeg vært i hønsehuset selv på snart 3 uker pga et ankle jeg vrikket og jeg har fortsatt vondt og gruer meg så fælt for å gå ned dit. Men mannen sier nå at  høna er sinna og har gått av og på egg hele tiden, så vi har tatt de inn.

I dag var hun så sint at hun skikkelig hakket mannen og han forsøkte å flytte henne og kassa inn i et hundebur( øh, det vi kom på for å skille henne fra de andre) og hun spratt ut igjen. Og siden vi har mange plymouth rock ante jo ikke han hvem som var hvem. Men nå lå hun der igjen og var sinna. Han la et egg bortil henne og hun dyttet det under seg. Høner dytter vel ikke egg under seg uten at de er rugesjuke?

Jeg har aldri noensinne fått noe annet enn dverghøner til å ruge og PR har vi hatt i 5 år nå.. Men jeg har da hørt at de skal kunne ruge.

Hva gjør vi? Lar høna være innestengt til i morgen( hun har jo mat og vann) og legger under flere egg da om hun fortsatt er like sinna?

Kan det være at hun har gått av og på fordi hun ikke har følt at hun fikk ro?

Og hvor mange egg kan en sånn stor høne ligge på? Jeg tror de fleste eggene er befruktet, virker slik på de jeg har knekt og studert.

Virkar som høna er klukk ja  :huh: om du ikkje klarar å få av klukke henne, bør du gi henne egg. Det hadde iallefall eg gjort, gi i så fall alle egga samtidig slik du få samme klekke dag. Dette er kjeme spennande  :smiley: Lykke til  :grin:

Virkar som høna er klukk ja  :huh: om du ikkje klarar å få av klukke henne, bør du gi henne egg. Det hadde iallefall eg gjort, gi i så fall alle egga samtidig slik du få samme klekke dag. Dette er kjeme spennande  :smiley: Lykke til  :grin:

Hun virker jo klukk, men siden hun har gått av og på har jeg vært usikker. Legger under nye egg når de andre har lagt i morgen, blir vel nok  ta av. 8-10 egg, er det OK?

At høna går litt av og på i starten er normalt, til lenger det nærmar seg klekke dag vil ho trykkje seg ned og omtrent ligge flatt. I denne perioda vil du sikkert oppdage at ho et og drikk lite. Eg tenkjer at 8 egg er nok på denne tida av året, med mindre du ser at alle egga er godt under henne. Eg hadde satsa på maks 8 egg trur eg ;) Spennande!!  :laugh:

Da satser vi på 8 egg. Det kan bli mye spennende.. Vi har hvit italiensk hane, noen hvite italienske høner, plymouth rock(tverrstripete), minorka og RIR. Og et par dverg liksom-kochin-som ikke er rene..  Bare ikke alle blir høner, alle klekkes og alle overlever.. Jeg har igrunn litt vel mange egg nå.. 14 høner og som regel 10-13 egg pr dag.

Hohoi slettes ikkje verst  :laugh: du får starte å selge egg, så har du litt fortjeneste. Kyllingar er vel ikkje noko problem å kvitte seg med?

Hohoi slettes ikkje verst  :laugh: du får starte å selge egg, så har du litt fortjeneste. Kyllingar er vel ikkje noko problem å kvitte seg med?

Jeg selger eggene til venner og familie. Mulig mamma vil ha kyllinger/unghøns etterhvert, de er ikke så nøye på om de er renraset og de har nesten ikke igjen høner nå.

Håper ikkje eg øydelegg tråden med å slenge inn eit nytt spørsmål  :cheesy:

Den eine mille fleur høna oppførte seg heilt tullete i går. Ho var overalt, m.a. inn i bil og hus då dørene stod opne, oppå skuldera mi osv (frittgåande høne som de skjønar). Dagen før hadde eg oppdaga og tatt eit egglager frå henne som ho framleis ikkje hadde lagt seg på.

I går sette eg då fram eit transportbur med høy til henne, og i dag låg ho på eit egg der. Eg la inn eit nytt egg til henne og no ligg ho på begge  :smiley:

Eg las her at det er greiast om alle egga blir klekte samstundes. Tenker å samle dei egga eg finn i dag og legge under henne. Så til spørsmålet:

Kor mange egg kan ei mille fleur liggje på? Det eine egget ho har nå er eit 50 grams italieneregg.

Og ein ting til:

Kor mange dagar vil hennar eigne egg vere befrukta etter at ho er avskilt frå hanen? Vil ho slutte å verpe når ho har lagt seg?

Kosleg med klukkhøne  :cheesy: dverg høner klarar som regel 8 av eigne egg og 5-6 større egg. Kanskje 5 er passe, italiener egga er ganske store. Du må nesten sjå det litt an, ho må klare å ligge på alle.

Eg har opplevd at det har kome 1 egg etter ei høne har klukka, men dette er vel unnataket. Høna absorberar egg, som er på veg når dei klukkar. Ho vil ikkje verpe, før ho er ferdig med å forstre opp kyllingane. Etter ca 10 veker startar ho å verpe att.

Takk for svar :smiley: Fann berre eitt italienaregg og eitt dvergkochinegg i dag. Håpar på betre lukke i morgon!

"Nokon" lurer meg og finn stadig nye gøymeplassar til egga. Har ei dvergkochin som ligg på 20 egg no. Er dessverre redd innhaldet i egga er øydelagt fordi eg stengde henne inne ei natt før eg skjøna kva ho dreiv med. Men det er enno ei stund til "termin"(dvs rekna frå dagen eg fann henne på egga) så ein får leve i håpet  :cheesy:

Desse 20 egga er desverre berre å kaste  :cheesy: Ei lita dverg kochin klarar ikkje så mange egg og det vil mest sansynleg ikkje verte kylling av dei likevell.  Hiv deg rundt få egg til begge klukk hønene dine. Lat dei ligge på 2-3 av desse 20 egga kvar, som likevel bør i søpla. Så held du dei klukk inntil du får ruge egg  :smiley: Om du vel denne løysinga, bør du skaffe 8 dverg til kvar eller 5-6 av større raser  :grin: Lykke til  :grin:

Oj har ho lagt så lenge? Men da har du visst når ho la seg klukk da  :cheesy: Du får lyse egga og ta vanntesten, så legg du tilbake dei egga som er befrukta og i live.