Gå til innhold

Takker for meg.


hgutt

Anbefalte innlegg

Hei, alle sammen. Først av alt, vil jeg takke alle sammen får nærmere 4 år her på Fuglepraten.

Jeg velger å slutte som medlem her. Noe av grunnen er at jeg mest sansynelig ikke kommer til å få noen fugler.

Men jeg har jo fått noe god erfaring på 4 år, så er det noe så kan dere sende en mail på b-e-n-n-y.123@hotmail.com 

Jeg vet ikke når jeg trekker meg, men det blir ikke lenge til  :huh:

Benjamin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

avem

er dessverre blitt slik i dagens samfunn....det som ikke andre gjør er ikke noe kult...er noe som er riv ruskende galt....

jeg hadde høns i ungdomsskole tida,og laget prosjekt om temaet ruging og kyllinger.etter det var det 2 stk som begynte med hobbyhøns. :smiley:

men så er jo jeg den typen som ikke bryr meg hva andre syns.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har jo også hadt høner heile skule tida fra første klasse til andre år på videregåande, har ikkje blitt plaget pga. hønsene men har jo blitt plaget ein god del pga vanlige ting som utsenede og kropp, da eg altid var minst i klassen så var jo eg den beste og ta, enda eg var eldst, men hønsene har faktisk hjulpet mye, har gjordt at eg har taklet slike ting bedre :smiley:

så i det siste årene har eg blitt mye meir ansvars full og meir forståande til andre og takler mye bedre negatvie tilbakemeldinger og tenker ikkje så mye på hva andre synst så lenge eg er fornøyd selv :smiley:

Klassen min var hjeme hos meg og såg på dyrene i ungdoms skule tiden og ale likte seg :smiley:

I årene på videregåande (byggfag) har detbare vert posetiv interesse av dei andre, 2 av med elvene hjalp meg med og bygge det største hønsehuset mitt :smiley:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har søl hatt høns sea jeg gikk i 7 klasse. når jeg kom på ungdomskolen å flere der fikk vite om det så vart det litt "mobing" pågrunn av det. Er veldig kjipt å få høre det støtt og stadig i starten men etter vært bryr du deg slett ikke mere. kom på videregåne så var det kunn de som vart med meg himat som viste jeg hadde høner å de sa aldri noe på skolen om det så der var det ikke snakk om det.

Men søl om du kanskje ikke skaffer deg høns nå så trenger du jo slett ikke å melle deg ut av forumet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger jo ikke si at det er dine høner. Kan jo si at det er mora di som er "hønegal" om noen skulle spør. Men trenger de å vite noe om det uansett?

Jeg fikk litt vondt innvendig av å lese dette. Syns det er så dumt at du må slutte med hobbyen du tydeligvis liker.

Jeg håper at dette er noe du har tatt opp med foreldre og evt skolen. Skal ikke være slik at vi må slutte med noe vi liker bare fordi "samfunnet" mener det ikke er kult nok!

Men ungdomsskolen er et herk, bare gled deg til videregående. Da er folk litt er voksne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...