Gå til innhold

Nei og nei!!


hgutt

Anbefalte innlegg

avem

Du har ikkje fått med deg at det har blitt spurt og bett om endringer, men nå har vi samlet inn penger og vert med og dekke omkostninger ved skifte til ny programvare :D

ser kansje litt rart ut nå men er jo mitt i konverteringen så blir mye bedre etter hvert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikkje fått med deg at det har blitt spurt og bett om endringer, men nå har vi samlet inn penger og vert med og dekke omkostninger ved skifte til ny programvare :D

ser kansje litt rart ut nå men er jo mitt i konverteringen så blir mye bedre etter hvert :D

Nei, dette har jeg ikke fått med meg.....men det er jo heller ikke det jeg har sett etter når jeg har vært innom.... Og nå er jeg litt lei meg fordi bloggen min er borte. Eller er den det?...

leter videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette har jeg ikke fått med meg.....men det er jo heller ikke det jeg har sett etter når jeg har vært innom.... Og nå er jeg litt lei meg fordi bloggen min er borte. Eller er den det?...

leter videre...

Hei Tussi,

Bloggene som lå i den gamle programvaren er borte. Det ble lagt ut info i god tid på forumet om at de som ønsket å ta vare på innholdet i bloggene sine måtte kopiere det. I tilegg ble det sendt ut mail til alle medlemmene på Fuglepraten der det ble orientert om dette.

Nå kan jeg sikkert laste ned innholdet i bloggen din fra serveren. Alt skal være tilgjengelig der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...