Gå til innhold

Treng litt hjelp


Urt

Anbefalte innlegg

Andemor har i løpet av natta kasta ut to egg. Det eine var det som var kommen ei lita sprekk i, det andre er heilt blåsvart og lukter ikkje noko godt. Egg nr 1 trudde eg var starten på klekkinga i går, skuffelsen var desto større når dette egget var kasta ut i dag. Eg har lagt det i rugemaskina, men med lite håp om at det kjem noko der. ( har hønseegg som ligg i maskina, så det blir vel feil uansett, men noko måtte eg prøve på ) Det andre egget lurer eg på om ho kan ha kasta ut fordi det ikkje var liv inni der ? Bortsett frå desse to egga, så ser eg ikkje teikn på at klekkinga skal starte.

Eg veit at dette kan gå over fleire dagar og at det ikkje er ein eksakt dato det starter. Men me fekk ein stygg overraskelse dagen før "klekking". Naboen vår sprengte av nokre salvar utover dagen ( neida, her blir det ikkje varsla )og anda gjekk av for ein periode. Eg var redd løpet var kjørt, men ho gjekk på igjen til slutt.

Eg hadde rekna meg fram til at klekkinga skulle starte i går. Når helga er over bør eg vel ha nokre andungar ?

Eg er berre så redd for at den sprengninga til naboen kan ha øydelagt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

avem

Andemor har i løpet av natta kasta ut to egg. Det eine var det som var kommen ei lita sprekk i, det andre er heilt blåsvart og lukter ikkje noko godt. Egg nr 1 trudde eg var starten på klekkinga i går, skuffelsen var desto større når dette egget var kasta ut i dag. Eg har lagt det i rugemaskina, men med lite håp om at det kjem noko der. ( har hønseegg som ligg i maskina, så det blir vel feil uansett, men noko måtte eg prøve på ) Det andre egget lurer eg på om ho kan ha kasta ut fordi det ikkje var liv inni der ? Bortsett frå desse to egga, så ser eg ikkje teikn på at klekkinga skal starte.

Eg veit at dette kan gå over fleire dagar og at det ikkje er ein eksakt dato det starter. Men me fekk ein stygg overraskelse dagen før "klekking". Naboen vår sprengte av nokre salvar utover dagen ( neida, her blir det ikkje varsla )og anda gjekk av for ein periode. Eg var redd løpet var kjørt, men ho gjekk på igjen til slutt.

Eg hadde rekna meg fram til at klekkinga skulle starte i går. Når helga er over bør eg vel ha nokre andungar ?

Eg er berre så redd for at den sprengninga til naboen kan ha øydelagt her.

Du må ikke bekymre deg for mye, hvis det er døde fostre i eggene så fjerner andemor disse.Ikke så veldig lurt å legge disse eggene i rugemaskinen hvis du ikke har gjennomlyst de først.At anda går av reiret noen minutter er bare naturlig, for hun må gå på do,drikke vann og spise litt.Og er det veldig varmt i været, så kan hun godt være borte fra eggene et par timer uten at det gjør noe.

Moskusender er ikke akkurat lettskremte, så selv om naboen sprenger noen salver så går hun sikkert tilbake til reiret igjen om ikke lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egget som eg la inn i maskina, er det liv inni. Stakkaren begynte å vakne til liv at no. Fått god varme i egget, så sånn sett er det vel eit lite håp enno. Men så var det fukt og slikt. Normalt lager ein jo meir fukt når det nærmer seg klekking slik at dei små skal komme seg ut. Den biten får eg ikkje gjort så mykje med. Med mindre nokon kan komme med ei god løysing for steikeovn. ( varmluft og mange skåler med vatn blir vel nesten det samme som ei rugemaskin. He he )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egget som eg la inn i maskina, er det liv inni. Stakkaren begynte å vakne til liv at no. Fått god varme i egget, så sånn sett er det vel eit lite håp enno. Men så var det fukt og slikt. Normalt lager ein jo meir fukt når det nærmer seg klekking slik at dei små skal komme seg ut. Den biten får eg ikkje gjort så mykje med. Med mindre nokon kan komme med ei god løysing for steikeovn. ( varmluft og mange skåler med vatn blir vel nesten det samme som ei rugemaskin. He he )

Ved gjennom lysing så ser du om egget har fått nok fuktighet eller ikke, er luftblæra liten trenger du ikke å bekymre deg, men er den stor (luftblære i halve egget) så kan du ta egget ut og dusje egget med vann som er 39 grader varmt. Da vil det ikke påvirke de andre eggene i rugemaskinen.

Men mine erfaringer er at hvis det er lavtrykk og regnbyger ute så trenger du ikke sjekke fuktigheten i det hele tatt, da går det bra uten at du gjør noe med det. Nå har jo egget blitt tatt inn ganske nylig, så anda har nok ordnet dette selv, så dette trenger du ikke tenke på. Bare snu eggene sammen med de andre så går det sikkert bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...