Andreas E. Posted May 28, 2007 Report Share Posted May 28, 2007 Ja hva er egentelig rugetiden på bronsekalkune??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas E. Posted May 29, 2007 Author Report Share Posted May 29, 2007 fant det ut. sto ca 28 dager. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pål sine høner Posted May 31, 2007 Report Share Posted May 31, 2007 Og ifølge "Hønemor" her på forumet må du regne med minst 6 mnd parringsrituale ;D ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fuglemakeren Posted May 31, 2007 Report Share Posted May 31, 2007 Jeg har en bok om chabo- der står det om inseminering...og at det kan ta litt tid å "lære" hanen/eieren hvordan en ska gjøre (tenk selv...) Heldigvis trenger ikke min chabohane den typen assistanse 8) men kanskje det er noe for en kalkun? ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hønemor Posted June 1, 2007 Report Share Posted June 1, 2007 Hanen min trenger i så fall sterkere lut: instruksjonsvideo! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fuglemakeren Posted June 1, 2007 Report Share Posted June 1, 2007 Kanskje du kan spille in noe fra Animal planet eller National geographic? 8) Ellers synes jeg "massasjen" som det står om i boken min er vel så handfast... bokstavlig talt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjersti Posted June 1, 2007 Report Share Posted June 1, 2007 Har drevetoppdrett av schæferhund tidligere, og da måtte vi av og til hjelpe litt med hånda på unge hanner før de helt forsto hva de skulle gjøre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hønemor Posted June 1, 2007 Report Share Posted June 1, 2007 Når det gjelder hanen min, må jeg vel først få ham til å fatte at han ikke trenger å gå og spille og posere hele tida! Djizes, han er rimelig selvopptatt! Skulle tro han øvde i håp om å få en ledig jobb i Chippendales... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.