Gå til innhold

Kva skjer i høneflokken din i dag?


Skiftestads

Anbefalte innlegg

Eg har ei orangehalsa italienarhøne som fekk 7 mille fleur egg då ho la seg klukk.

Klukkitalienar-Kopi.jpg

Ei anna høne blei "avklukka" då eg prøvde å flytte henne og egga. Eg såg inga anna løysing enn å leggje hennar 6 egg over til ho som hadde 7 frå før. Det var 3 dagars forskjell på desse egga, så eg grubla litt på kva eg skulle gjere :smiley:

Då dei 7 første var eit døgn gamle tok eg dei frå "mora". Eg la ut dette bildet av dei i ein annan tråd, og dagen etter var dei solgt :)

Klekt070611.jpg

3 dagar etter denne klekkinga kom dei 6 neste kyllingane (også mille fleur). Dei er no 5 dagar gamle, og i dag var dei ute for første gong. Eg har dei foreløpig i bur pga redsel for skjorene og naboen sin katt.

Millefleur.jpg

Millefleur2.jpg

Kven sa at italienarar ikkje er gode rugarar og mødre?!?

Italienar.jpg

Italienarm6millefleurkyllingar.jpg

Kva skjer i høneflokken din i dag?

Eg tenkte det kanskje hadde vore kjekt med ein slik "skravletråd" for oss som ikkje har blogg, og det hadde vore ekstra moro om bloggarane også skreiv litt her!

Me har kanskje ein slik tråd her allereie for alt eg veit?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

avem

Hei. kjempe artig at italiener høna ruger ut kyllinger :smiley:

veldig flote kyllinger av mille fleur. ser det ble en isabella farget av dei siste du klekket også :) det er tøft.

Her pågår det sortering av kyllinger, hvem som er tilsalgs og hvem som skal beholdes. litt regjøring og forskjelligt.

altid noe og gjøre i et hønsehus under utbedring :laugh:

gammle kjøkken skap blir toppers kylling bur og redskaps skap til verktøy og anna hønseutstyr.

er nettopp begynnt klekking både i maskin og under dverg kochin høne. ser ut til og bli endel Mille fleur kyllinger denne gangen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mine har det helt fint! fem fjortiskyllinger av typen dverg jær/ chabo mixer har solt seg utenfor hønsegården i dag. de turte bare gå rett utenfor, så la de seg pladask ned i sola og strakte og vinger og bein. noen la seg på siden. de begynner å skjønne at jeg ikke er farlig.

de har også spist mais idag, ikke for første gang men for første gang hos meg.

de kastet seg over det og la all blygsel til side.

en annen artig atferdmessig ting som skjedde her var at hanekyllingen og den tammeste "høna" hoppet mot hverandre med brystet rett ut og strake bein og flaksende vinger. hun blir mørkere dag for dag- ser ut som om hun er en seint utvikla hane? evt en veldig eplekjekk høne!

må fortelle en liten ting til: det er jo hanekyllingen som tar initiativ til diverse aktiviteter som spising, soving osv. og istad på sittepinne, så strakte han på vinger og bein diagonalt, hvorpå bevegelsen gikk gjennom rekka med kyllinger!

makan til aerobicinstruktør:) :smiley:

post-964-0-70866700-1308154388_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koselig tråd! :)

I dag fikk de to små dverg kochin kyllingene på 2+ uker lov og bli med mamman ut i hønegården, siden dem fortsatt er så små, og jeg er redd for alt mulig skal skje dem, så var jeg der sammen med dem en god stund. Men når frøken Olga( som er den nye sjefs høna) begynnte og bølle med mammahøne så tok jeg dem inn. Er så koselig og se mor og barn sammen, at jeg tror og ha morløse kyllinger vil bli vanskelig fremover.

Har også et kull med 6 chabo kyllinger jeg gleder meg over , de er vel rundt snart 2 uker nå tror jeg :laugh:

Deres mamma ( fønix mixen Frida) er en super hønemor hun også, som passer godt på sine små som de skulle vært hennes ekte :)

5836863846_c7c8158d42.jpg

Om 1 uke venter jeg også klekking av nok en gjeng med DK, altid like spennde, slikehøna Tuva som har den oppgaven og ruge dem frem :)

5836863862_9effcf2526.jpg

Så nå håper jeg bare neste klukkhøne bestemmer seg for og legge seg sikkelig klukk, er fortsat litt av og på reiret.. for snart kommer det nye egg i posten :P

Avslutter med et bilde av avstikkeren vår, hun er litt frustret om dagene fordi favoritt egglegge plassen hennes er borte. Hun flyr over gjerdet for og legge egg i en søppelpose jeg har hatt stående ved husveggen en ukes tid.. Var på søppla i dag, så hun går rundt i hagen og gnåler og maser.. mon tro om jeg må legge en ny pose frem til henne hun kan verpe i? :):smiley:

5836863868_0f1389615a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig tråd!

Pent lite som skjer her. Har 6 Chabos kyllinger på 3 uker, som begynner å bli veldig spretne og store! Mange fjær og vinger som flakser!

Resten av flokken, som består av 2 Sussex høner, som legger litt egg nå og da. Sussex hanefar, som er veldig rolig og sindig! Det perfekte overhode i flokken! Også har vi lille Chaboshanen på ett år! Som gjemmer seg under hanefar når det regner! :)

De har et eget utehus med inngjerdet område!

I rugemaskina har vi iallefal 5 befruktede egg, som klekkes om 1,5 uke! Det gledes.

Planen er også å få i Wyandott jevngamle med Chaboskyllingene. For vi ønsker litt mer eggleggende dyr, forhåpentligvis!

Noen bilder fra mai!

Miniegg!

ec51d0fd.jpg

Chaboshanen passer på høna si! :smiley: Jepp, de har fått en egen kommode å legge egg i!

f0c261a0.jpg

Og hanefar!

1f221acf.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på, det er jo fortsatt "i dag". :smiley:

Slapp ut Svein og de 7 hønene hans (voksen gjeng med Norbrid høner), jeg gikk opp til de 8 uker gamle "kyllingen" og slapp de ut i luftegården.Svein og gjengen gikk rett bort til trappa og satt seg der og ventet på at jeg skulle komme meg inn på kjøkkenet og finne noe frokost til dem. :) Matet og "vannet alle de fjærkledde. Så var det på tide og hente egg. 4 egg inne Sånn ca. 55-60 gr. Så tok jeg turen ut for å skjekke i redet, langt inne i ett kratt har ei av hønene laget seg sin egen verpeplass og der ligger det egg hver dag, uansett vær. De går fritt ute hver dag. Men altså når jeg skulle hente egget i redet i dag fant jeg ett MEGA egg!! 101 gr. Ungene gleder seg for de mener det må minst være 3 plommer, vi får nok se, men dobbel plomme er det sikkert, for det nesten alltid i "uteegga". Ikke noe mer men det, men det brakte stor oppstandelse her hjemme hos oss :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det nettopp klekka 2 araukana, 6 australorps og 3 brahma/sussex. Det er mine gode rugehøner som har hatt jobben!! Dei er mix av silke og dk. I tillegg har eg ein trio svart australorps og 4 sussexdamer som går med ein brahmahane.

Ein australorpskylling klekte for 2 veker sidan, og 6 til er venta neste onsdag, så det er små nøster i alle krokar :)

Den store utegarden på omlag 80 kvadrat skal no delast i 3, og kvar rase skal få gå ut på kvar sin plass, arbeider med å bygge tunell/gangar gjennom høystålet, slik at alle får gå til sitt område. Det ballar altså på seg her også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg ligger ei maranhøne på 10 egg av forskjellig opphav :) Hvit silkehane går sammen med ei splash og ei svart silkehøne. Venter på egg fra hønene, men foreløpig har det ikke kommet noe. Kombinasjonen flytting og myting er nok hovedårsaken :) .

Dk-høna Lotte går i eget bur med en kylling på snart 3 uker, og resten av flokken (3.7 av forskjellige raser) koser seg i solskinnet.

Har også 3 kråkeunger som vokser seg større for hver dag. De blir foret opp med oppbløtt tuppen og hundemat, som forøvrig går ned på høykant :azn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer ikke så mye her heller untatt at jeg har 11 små kyllinger å passe på :) Av 12 egg som ble lagt i maskina kom det 11 stk, og det regner jeg som et godt resultat. Ellers så går dagene som normalt: alle tre dk-ene er klukke + ei sussex høne, mens de tre andre hønene (ei jærhøne og to sussex) nyter freden utendørs. Må si det er ganske godt å være hønse eier nå for tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det unna med ruge egg, slit litt med eggtørke men ikkje hos silkene heldigvis. Dagane består i å snu og sende rugeegg og pleie dei 8 kyllingane som er klekte i maskin. Eg har 4 utegardar med høns no, alle hønsa får sleppe fritt etter tur i løpet av dagen. Tidlegare i vår hadde eg to klukkhøner som tilsammen produserte 11 kyllingar, 9 er no sjølvstendige. 3 av desse er utruleg tøffe (bilda nederst) dei er blanding av brun Italiener og silke :) Den eine svarte silke høna har lagt seg klukk att på 6 eigne egg. Desse skal i rugemaskin, fordi eg får tilsendt egg av tre fargar Perlehøns i løpet av kort tid. Desse egga skal fordelast mellom klukk høna og ei kalkunhøne som også er klukk. Å gi perleegg til kalkunhøna vert eit prøveprosjekt, er litt spent på korleis det vil gå for kyllingane er visst fryktelig små når dei kjem til verden, men dei skal visst vere hardføre.

I går solgte eg 1.3 kvit silke og 0.2 svart silke. I løpet av sommaren skal eg avgårde å hente meg kyllingar og rugeegg av araucana.

post-1338-0-52925300-1308311132_thumb.jp

post-1338-0-41189800-1308311202_thumb.jp

post-1338-0-58450800-1308311251_thumb.jp

post-1338-0-64051800-1308311504_thumb.jp

post-1338-0-66742500-1308311586_thumb.jp

post-1338-0-41225200-1308311682_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går fint med italienar høna og hennar 6 mille fleur kyllingar. Kyllingane er så fine at det er litt vemodig å tenke på at eg ikkje skal ha mille fleur lenger.

Eg har bestemt meg for å berre ha mellomstore høns. Dei to mille fleur hønene og dei to dvergkochinhønene skal straks flytte til nye eigarar. Mille fleur hanen får bli her og halde orden fram til eg har fått nye hanar.

Eg satsar på å ha høner av typen oransjehalsa italienar (som eg allereie har 3 av), araucana, isbar og maran.

For vel ei veke sidan kjøpte eg 5 araucana hønekyllingar av Gjerdrem her på forumet. Dei blei tatt bra imot i flokken og fungerer fint som frittgåande (var jo litt spend på om eg skulle få dei inn igjen første kvelden, men det gjekk over all forventning) :)

Rugeegg av isbar og maran fekk eg i posten for vel 3 veker sidan. Eg la dei fleste under mi "erfarne" dverkochin som har hatt kyllingar tidlegare i vår. Dessverre skeit ho ut alle egga :wacko: Det var berre 4 maranegg att, som låg under ei anna italienarhøne.

Og no ligg det 3 marankyllingar (den 4. såg ut til å ha døydd under klekking) og 2 isabella mille fleur kyllingar under denne italienaren :dans:

Nye egg av isbar og maran er i rugemaskinen, så no er det berre å håpe at eg ikkje rotar det til med temperatur og fuktighet (er så heldig å ha fått låne ein maskin, men eg har mistanke om at den opprinneleg blei brukt til å klekke dinosauregg :D ).

Dagens kakling frå denne kanten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Sussexene våre legger endelig befruktede egg! Så nå skal vi klekke frem noen brun/sorte porselensfargede Sussex!

Stolt av hanefar!

9b5eee1c.jpg

Her er andre hanefar.

f16bd873.jpg

Chabos kyllinger.. Er det normalt at de er så spettete? De er ca 4 uker.

f6649e8d.jpg Hane?

870123de.jpg Høne?

Welsumer

e2de8927.jpg

4d577cdc.jpg

Dette er en lekker Australorps..

0ab2b496.jpg

d1cc4267.jpg En litt gamlere

5d369e51.jpg Er dette Australorps eller en Islandshøne? Tror iallefall det blir en høne, av et eller annet slaget!

Islandshøns, 1 av 4(tror jeg)

e3366bac.jpg

Høneflokken gikk fra 4 til over 20 på kort tid! Hvordan skal det bli til vinteren tro :dans:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I kveld møtte dette synet meg då eg skulle stenge hønseskuret. Italienarhøna sat på vaglen med sine to 4 veker gamle mille fleur kyllingar under vingene! Den lyse kyllingen vart bokstaveleg talt vippa av pinnen pga blitzen, så den vesle familien overnattar på golvet i natt óg. Blir spanande å sjå om dei sit på vaglen igjen i morgon kveld!

(Den 3. italienarhøna var ikkje til stades då biletet blei teke. Ho bur framleis i ein hesteboks med sine to kyllingar.)

Ellers er det spanande tider med maskinklekking i dag (dvs den første greide ikkje å vente og kom allereie i forgårs).

Det er så langt klekt 1 mille fleur, 2 isbar og 5 maran som ser ut til å klare seg fint. 2 har døydd under klekking (ikkje kome seg ut or skalet), så eg er bekymra for dei siste.

Har lånt maskin av ein tidlegare sambygding og kjøpt rugeegg frå Stensvik. Så godt som alle egga var befrukta/hadde overlevd Posten, det er altså under klekking det skjer seg :D

Ellers nærmar det seg byggestart på hønsehuset. Gler meg! Og håpar eg får fylt det opp med maran og isbar i tillegg til italienar og araucana eg har frå før.

post-1587-0-26254000-1310155862_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sendt mesteparten av flokken min på ferie nå, og de storkoser seg med sandbading under store ripsbusker og graving i komposten ;)

Jeg har fortsatt to klukkhøner her hjemme, den ene med klekking i dag/imorgen, den andre om ca to uker. I tillegg har jeg to silkehøner og en hane gående i påvente av verpestart etter myting og flytting.

Jeg tar med meg disse på ferie så snart de to eggene klekker imorgen. Familien mener jeg er smårar, men de har heldigvis forståelse for galskapen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en super koselig tråd :D

I dag når jeg gikk inn til kyllingene hadde Wyandotten kommet seg ut av akvariet. Jeg har lenge tenkt at jeg må få hønsehuset ferdig, for kyllingene vokser fort.

Jeg har en liten brakke stående i skogkanten, som jeg brukte som hundehus før. Den fikk jeg dratt ned og satt på gårdsplassen. Feiet ut det verste støvet, å innredet til kyllinghus.

Dette er en liten brakka som skogsarbeiderne bruker som hvilebrakke.

Vel, jeg la undulatsand på gulvbelegget, satte inn mat og vann og vagler. I kveld når jeg titta igjennom vinduet var alle samlet på og rundt vaglen som ble varmet opp av varmelampa. Så koselig.

Her skal dem få være til hønsehuset er ferdig. Tror dem likte å få litt større tumleplass, selv om dem var litt forskrekket med en gang ;)

DSC00437-1.jpgDSC00436.jpg

  • Upvote 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går hadde jeg frittgående kyllinger for første gang. Jeg skulle bare skifte på vannet hos dem, og tok dem ut i "bingen" Denne gangen hadde jeg ikke stukket gjerdene ned i bakken, så det var en god gløppe nederst. Noe dem fant relativt kjapt ut :) Hunden var i bilen, og katta fikk jeg tak i og satt i gangen. Pus er fuglejeger av hals, og jeg ser jakta setter inn rimelig kjapt når hun ser de små.

Vel, dem fikk nå tusle ute en liten stund, så skulle jeg samle inn småtrolla igjen. Noen er enklere å fange en andre, og jeg vet jo at å løpe etter for å fange er døfødt. Så jeg stod nå stille og fikk inn en etter en. Satte dem inn i huset og snudde meg for å ta neste. Sånn holdt jeg på en god stund, for de som var inne hoppa ut igjen :D

I dag skal jeg ut å trene hund, det frister ikke veldig når jeg ser ut.. Regner som bare #¤%#&.... Må si jeg er lei både regn OG mygg nå!!

Kyllingene fikk maiskorn og agurk i dag... hehe, artig å observere når dem løper rundt å stjeler mat fra naboen.

Jeg har leita litt etter oppdrettere av Paduaner og funnet bilder av mange flotte dyr og navn på eier, men finner ikke disse i noe oppdretterlister. Men jeg fant en til slutt, og sendt han mail, så nå er jeg spent. Han har dverg paduaner av gull sortsømmet og chamoisfarge. Jeg fant han på Hordaland sine hjemmesider og han bor rundt Moldetraktene om jeg ikke tar helt feil.. Hvordan i svarte skal jeg få henta disse hjem... om han har noen å selge da. Jeg kjenner jo hundefolk over hele landet, men kanskje litt drøyt å spørre dem :D

Men nå går klokka fra meg... See yah :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går hadde jeg frittgående kyllinger for første gang. Jeg skulle bare skifte på vannet hos dem, og tok dem ut i "bingen" Denne gangen hadde jeg ikke stukket gjerdene ned i bakken, så det var en god gløppe nederst. Noe dem fant relativt kjapt ut :D Hunden var i bilen, og katta fikk jeg tak i og satt i gangen. Pus er fuglejeger av hals, og jeg ser jakta setter inn rimelig kjapt når hun ser de små.

Vel, dem fikk nå tusle ute en liten stund, så skulle jeg samle inn småtrolla igjen. Noen er enklere å fange en andre, og jeg vet jo at å løpe etter for å fange er døfødt. Så jeg stod nå stille og fikk inn en etter en. Satte dem inn i huset og snudde meg for å ta neste. Sånn holdt jeg på en god stund, for de som var inne hoppa ut igjen :D

I dag skal jeg ut å trene hund, det frister ikke veldig når jeg ser ut.. Regner som bare #¤%#&.... Må si jeg er lei både regn OG mygg nå!!

Kyllingene fikk maiskorn og agurk i dag... hehe, artig å observere når dem løper rundt å stjeler mat fra naboen.

Jeg har leita litt etter oppdrettere av Paduaner og funnet bilder av mange flotte dyr og navn på eier, men finner ikke disse i noe oppdretterlister. Men jeg fant en til slutt, og sendt han mail, så nå er jeg spent. Han har dverg paduaner av gull sortsømmet og chamoisfarge. Jeg fant han på Hordaland sine hjemmesider og han bor rundt Moldetraktene om jeg ikke tar helt feil.. Hvordan i svarte skal jeg få henta disse hjem... om han har noen å selge da. Jeg kjenner jo hundefolk over hele landet, men kanskje litt drøyt å spørre dem :D

Men nå går klokka fra meg... See yah :)

Han jeg kontaktet ang Paduaner, hadde ingen :) Ikke kjente han noen heller :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

chicksa vokser og trives.

jeg har vært noen dager borte på ferie, og de hadde jammen vokst på den tiden, ja.

de var glade for å få komme ut og strekke på bein og vinger.

det er SÅ koselig å se EGNE høns tusle rundt i hagen i samlet tropp, ivrig krafsende, de snapper etter fluer og maur, løper fra vepser, står bom stille når skjæra kommer.

og så: en liten høneblund i det lange gresset. hagen er ikke strigla, så den tåler litt hønekrafsing. de er fine og tamme nå, så tamme som de trenger å være. ikke helt på kosern enda, men. de tar ivrig mat av håndet min og lar seg plukke opp.

eneste dumme er det bittelille hønsehuset...

de mangler navn, jeg vil at en av dem skal hete Kine. de er dekorative sammen i matchende toner, noen er lysere og noen er mørkere enn andre. den mørkeste høna har rovdyrblikk og det skarpeste nebbet av dem alle! hun pekker hardt etter godbiter i hånden min.

post-964-0-16663500-1310658929_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ingen dverg favrolles kyllinger på meg,klekkedato var forgie helg.. og ble bare 4 kyllinger av 12 egg, ingen av kyllingene klarte seg desverre :( mine klumsete silke/sultan mix hadde brøytet seg inn og tråkket i redet til klukkhøna og knust alle eggene noen dager før klekking så mistet de 4 som var :(

Ellers ser det ut som det er flest høne kyllinger blandt de små Chabo kyllingene, av 6 klekkte kyllinger ble det 5 krøllbefjæret så de ser så snodige ut nå.

En klukkhøne har 3 DK barn, og der ser også ut som alle 3 blir høner :D

Den første klukkhøne klekking ble jo bare 2 kyllinger av, og de er begge haner.. så glad det blir overvekt av høner på de andre. Siden jeg kan ikke ha haner her jeg bor, ikke en liten stund en gang, naboene setter ikke like mye pris på dem som jeg desverre. De 2 hanekyllingene på rundt 6-7 uker har mamman gått lei allerde da, hun setter seg på den høyeste vaglen om natten, og der kommer dem ikke til. jeg var innom i går kveld etter alle hadde vaglet seg for natten og fant ikke DKgutta, før jeg kom på og se til den ene DK høna som ligger på skånsk blomme egg.. Og jammen meg der var Dkgutta igså, trykket seg inn under Olga!!! utrolig hun ikke jager dem vekk!

Ellers har jeg 10 nye egg som ligger fordelt under 2 klukkhøner, maran og blomme egg.. og jeg har lyst dem og kan virke som 9 av eggene er befruktet? blir spennde og se hvor mange kyllinger det faktisk blir,maran egg er ikke akkurat lette egg og lyse.. Tror det blir siste gjeng med kyllinger før vinteren, jeg har begrenset plass, så litt fornuftig må man vel være :D:cheesy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kjem det nye liv til verden stadig vekk. I stabburet går mor og 4 kyllingar ilag med 9 månadsgamle kyllingar. Denne veka har det klekka 2 svarte og 1 kvit silke, 2 bronsje kalkun kyllingar og fleire er på veg i rugemaskina. I eine utegarden er 3 kvite silker klukk, og i den nye rugemaskina rullar egg av diverse raser. Er fryktelig spent, håper mange egg er befrukta... det er snart tid for å lyse egga.

Sommaren så langt, har vore fryktelig trasig... regn, regn og atter regn i bøtter og spann. Grur eg meg egentlig litt til vinteren og kryssar alt av fingrar for at den skal fare litt finare åt med oss i år.

Flokkane mine får sleppe fritt på tunet etter tur, alle kosar seg stort. Har solgt ein del egg og høns....og betillingane haglar inn, men eg klarar ikkje å levere alt. Større hønsehus hadde vore ein fordel men det får komme seinare, har 2-3 par som eg kanskje skal selge. Men det eg gler meg aller mest til er araucana høna og egga eg skal hente i august. Har så smått starta å tenkje på om eg skal starte gards butikk, med husflid og heimebakt + egg sjølvsagt og kanskje eit lite hjørne for kaffe kos og hygge. Vi får sjå... planer, planer :cheesy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

No er det altfor lenge sidan eg har vore innom dette forumet!

Sist eg skreiv her var det klekking av postegg på gong. Resultatet blei 6 isbar og 4 maran. Kjempefine kyllingar som først budde på badet og deretter i stallen.

Kyllingane hadde ikkje flytta saman med resten av flokken, men dei var ute saman på dagtid og det gjekk kjempefint.

Ein morgon eg skulle sleppe ut kyllingane blei eg møtt av et grusomt syn. Fleire låg utan hovud og resten var berre bitt ihjel. Mink :)

Me fekk tatt ein mink samme dagen. Resten av flokken er 100% sikre om natta, men det er klart ein i ettertid blir ekstra på vakt om det blir mykje kakling på dagtid.

I seinare tid har eit par av araucanaene gøymd egga sine. Sleppte dei seint ut i går for å avsløre gøymeplassen, men då viste det seg at eg også hadde ein verpesjuk italienar som hadde begynt å "lagre" under nokre buskar. Så i dag får dei også komme seint ut, i håp om at eg skal avsløre ein araucana eller to :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...