Gå til innhold

Bittelitt frustrert av bilder.


Anbefalte innlegg

avem

Jeg leser masse gamle innlegg her inne.. Hvor folk legger ut og får masse skryt av bildene sine.. Jeg for min del ser ikke et bilde!!!!! Jeg har gått inn på profilen til noen, men der er galleri tomt.

Hvor ligger disse bildene?!

Noen har lagt inn bilder med link fra et galleri på andre nettsider som foreksempel Photobucket, dersom man avslutter kontoen hos disse eksterne nettsidene forsvinner bildene som er linket hit også. For andre er det sannsynligvis også bilder som lå i galleriet på den gamle Fuglepraten. Det gikk desverre ikke å overføre bildene hit til det nye galleriet. Alle bildene er bevart på serveren, men de må legges inn manuelt. Det har vært en svakhet i denne nye programvaren at admin ikke kan legge inn bilder i andres albumer, altså i andre medlemmers navn(legge tilbake bilder fra det gamle galleriet altså). Tror ikke folk her inne blir happy dersom jeg legger inn bilder i mitt navn, som andre har fotografert. :) Men som nevnt i et annet innlegg blir programvaren i forumet oppgradert i løpet av kort tid, håper da det går an å legge inn mange av bildene som lå her tidligere.

dette lurer jeg også på, før var det et flott galleri over de fleste rasene, hvor har det blitt av de?

Svaret på spørsmålet ditt eromuld ligger også ovenfor. Enig i at vi hadde et stort og flott galleri med bilder av masse raser. Skal prøve det jeg kan for og få de tilbake i egne kategorier. Jeg har lagt inn noen felleskategorier som dere ser, desverre kommer navnet mitt opp som eier av disse albumene (kategoriene), det burde det ikke gjort, det er felles albumer for forumet. Kanskje vil dette også gå an å endre med oppdateringen av programvaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå laget egen felles kategori for bilder av volierer, hønsehus og andedam. Ennå er det for få bilder i galleriet for prydhøns til å lage underkategorier med raser. Men så snart det blir flere bilder der kommer egne kategorier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...