Gå til innhold

Forautomat ender


kikki

Anbefalte innlegg

avem

Du får kjøpt keramikkskåler ( beregnet på smågris ca 40 cm i diameter )hos Fk som er fine til ender .Den er stor ,rund i formen og står stått på undelaget , mørk brunglassert med en slags "håndtak i midten . Ender liker jo å blande litt vann i foret sitt og da kan de "grise" som de vil i denne skåla. Fungerte veldig fint når jeg hadde svømmefugler :undecided: .Vanlig forautomat blei det bare tull med ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Jeg bruker forkrybber fra Bole.no til ender og gjess. De kan brukes både til vann og for.

Link:

http://www.bole.no/Hem/Produkt/nb-NO/1185055/Forkrybbe-mod.109-for-kalv-og-sau-7L.aspx

Både ender og gjess har to rom hver. I det ene har jeg vann, og her er det mye gris. I det andre rommet har jeg maten, og her holder sponet seg tørt. Det blir heller ikke vann i foret, så jeg slipper denne grøten av vann og tørrfor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...