Jump to content
Sign in to follow this  
Circameg

Album.

Recommended Posts

Jeg har prøvd flere ganger å lage album, men får det ikke til. Jeg kommer så langt at jeg velger bildene jeg vil ha, klikker åpne, men så skjer det ikke noe mer :( Skjønner ikke hva som er galt, om det er pcn min, eller innstillinger som ikke er riktige.

Jeg tar og tar bilder, men hva hjelper vel det!

Jeg ser du har lagd et album. Det lå under prydhøns, men jeg flyttet det til medlemsalbumer. Mange lager seg album i felleskategorien, det er feil. Det er fint om noen vil laste opp bilder til fellesalbumene, men da må kategoriene/albumene som ligger der allerede brukes.

Det er mulig bildet ditt var for stort, grensen er 2 MB per bilde. Jeg skal se om jeg får høynet denne grensen, inntil da må bilder større enn 2 MB reduseres, enten med et bildebehandlingsprorgam på pc,n, eller foreksempel Pixlr.com som er et gratis online program.

Jeg tror det er en feil(bug) i programvaren for galleriet som gjør at det er en grense for størrelse pr bilde. Jeg har satt størrelsen for ubegrenset i innstillingene. Jeg har lagt inn en forespørsel på supportforumet for programvaren nå, håper vi får løst dette. :(

Legger inn spørsmålet mitt her, passer best.

eg vil lage ny underkategori i albumet mitt, og or sortere bildene eg legger inn av ulike raser..

har noen underkategorier, men finner ikkje ut hvordan eg gjorde det.. hva gjør eg ?

Du gjør dette andvor:

Klikk på Last opp -> Nytt album -> Velg hovedkategori(et av dine album under medlemsalbum). Last deretter opp bildet, da vil du ha et underalbum i en kategori under dine album.

Du gjør dette andvor:

Klikk på Last opp -> Nytt album -> Velg hovedkategori(et av dine album under medlemsalbum). Last deretter opp bildet, da vil du ha et underalbum i en kategori under dine album.

når eg går på Medlemsalbumer - trykker på Last opp - velger mitt album - laster inn bilde - det legger seg i albummet.. men får ingen mulighet til og legge inn nytt album eller ny kategori i albumet..

Klikker du på nytt album før du velger ditt album under "Velg hovedkategori"?

nei. får ikkje opp "nytt album" før "velg Hovedkategori"..

http://www.fuglepraten.no/index.php?app=gallery&module=post&section=image&album_id=15

får berre opp etter og ha trykket på Last Opp. at eg må velge et album.. får ikkje laget nytt eller ny kategori.. bare laste opp i enten et av mine eller felles.

hei hei , ligger denne her eg . eg lurer på om vi kan få fleir underkategorier (fleire raser ) i prydhøns albumet , sann at det blir fleir bilder inn under prydhøns :) forsto dere det ?

har eit spørsmål til : kan eg ligge inn bilder av dverg høns i dei underkategoriane , som forreksempel , dverg wyandotte i wyandotte albumet ? you understand ?

Flott, det kan du. Etterpå kan jeg lage en underkategori av den igjen med dverghøns. :) Til dere andre også: vi trenger flere bilder i fellesalbumene, om det ikke er en underkategori så lager jeg en etterpå.