Gå til innhold

Fått rugeggg i posten, men venter ei sending til med egg


Killakee

Anbefalte innlegg

Fekk 14 rugeegg i posten i går, men så har eg også best. rugegg fra ein annen oppdretter. Trudde eg skulle få alle egga samtidig, men no får eg ikkje dei andre egga før over helga. Skal eg la dei 14 egga stå og vente til eg har fått dei andre, eller skal eg berre droppe dei siste egga?

Aller første gong eg bruker rugemaskin :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

avem

Fekk 14 rugeegg i posten i går, men så har eg også best. rugegg fra ein annen oppdretter. Trudde eg skulle få alle egga samtidig, men no får eg ikkje dei andre egga før over helga. Skal eg la dei 14 egga stå og vente til eg har fått dei andre, eller skal eg berre droppe dei siste egga?

Aller første gong eg bruker rugemaskin :(

Har ingen ting og seie om desse egga må stå til over helge. men ingen problemer og legge dei i nå og legge i resten når du får dei. selv har eg lagt inn flere ganger.

for du skjønne hvist du fekk egga i posten i går bør dei helst stå og hvile i 2 døg, så dei kan du legge i i morgegn og hvist du får dei andre på mandag eller tirsdag er dei klar til onsdag.. det går veldig fint om du legger inn egg med en liten uke forskjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Post egg skal lagrast med den spisse enden ned i helst 2 døgn, grunnen til det er at strengen kan verre snurra- på denne måten får den rotere tilbake på plass og egge gula sentrere seg. Er strengen (navle strengen) snurra vil fosteret ikkje utvikle seg eller slutte å utvikle seg, fordi fosteret ikkje får næring

Lagre dei ein stad temperaturen ligg mellom 10-14 grader (ikkje i kjøleskap).

Du kan legge inn den andre sendinga når desse egga er klare, husk å merke (med blyant) egga med dato så har du kontroll på når dei skal klekke. Lykke til med ruging og klekking, håper du får mange høner :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...