Jump to content

løs avføring

Andreas E.

Recommended Posts

Syns hønene mine har så løs avføring. den er normal i fargen å se på vil jeg mene brun-mørk brun og lukter ikke noe unormalt. konsistensen er er som blævt læire og med litt helt flytende. De er alle friske å raske. det begynte når jeg fløtte de inn får vinteren når de gikk ute virket avføringen en del fastere. så jeg lurte på om det kunne være foret som gjorde det? De får kromat egg 110 og brø + eple,pere,apelsin,brokoli,tomat ja det av frukt og grønt jeg måtte få av butikken.

Tror dere det kan hjølpe å bytte for eller er det noe jeg kan gi de så de får fastere avføring?

Ja i en liten periode pågrunn av flyting inn ville jeg også tro de vart litt anderledes i magen men ikke så lenge som i 3 uker trudde jeg.

De har fått frukt og grønt i hele sommer mens de har gått ute også og får ikke noe mere nå en før.

Det er får det meste epler,pere,apelsin og salat det går mest i. har kuttet ut apelsinen hos den ene flåkken nå ei uke men ser ingen forandring på konsistensen det svære.

Fins det ikke noe jeg gi de så de blir fastere i avføringa da?