eivege Posted November 22, 2011 Report Share Posted November 22, 2011 Hei! Nå har jeg lagt ut noen bilder fra Landsutstillingen 2011 gå inn og se! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kriola Posted November 26, 2011 Report Share Posted November 26, 2011 Her var det Mye fint! Synd det var så langt unna.. Eller kanskje like greit.. ;p Også et spm; Hvordan gjør du/dere det med fuglene deres ETTER utstillingen er over? Jeg tenker på sykdommer osv. Holder dere fuglene i karantene etterpå eller hva gjøre dere? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miriam Posted November 26, 2011 Report Share Posted November 26, 2011 hvor får dere kjøpt sånne burer til utstilling ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andvor Posted November 26, 2011 Report Share Posted November 26, 2011 hvor får dere kjøpt sånne burer til utstilling ? dei kan sikker fåes kjøpt noen plasser, men er klubbene som har ansvaret for innkjøp og lagring av bur..du får kjøpt mindre bur til og tilvenne fuglene med. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miriam Posted November 27, 2011 Report Share Posted November 27, 2011 ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eivege Posted November 27, 2011 Author Report Share Posted November 27, 2011 Her var det Mye fint! Synd det var så langt unna.. Eller kanskje like greit.. ;p Også et spm; Hvordan gjør du/dere det med fuglene deres ETTER utstillingen er over? Jeg tenker på sykdommer osv. Holder dere fuglene i karantene etterpå eller hva gjøre dere? fint at du likte bildene , nei dyrene er ikke i karantene etterpå. Man tar dem bare rett hjem. Men før man stiller ut på en landsutstilling må du ha besøk av en dyrlege først som sjekker lokalene Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andvor Posted November 27, 2011 Report Share Posted November 27, 2011 eg pleier ha mine i "karantene" både før og etter..før pga. fjærene, for at dei skal se best mulig ut..etter dei er kommet hjemm har eg dei for seg selv i 1 - 2 uker og følger med på hvordan dei virker, for sikkerhets skyld, er mye fugl samlet på et sted og ikkje alle har 100% smittefrie dyr. selv om fuglene er friske.. men har ikkje hverken sett eller hørt noen som har fått sykdomm etter en utstilling i norge.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts