Mara Posted December 4, 2011 Report Share Posted December 4, 2011 Enkelt og greit: Noen dager til lønning, og litt lite hønsefor igjen..kan jeg spe på med villfugl-frøblanding fra Plantasjen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pippa Posted December 4, 2011 Report Share Posted December 4, 2011 Ja ,men gi hønsa noen form for krostein(smågrus,sand eller lign ) så de får nyttegjort seg frøet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mara Posted December 4, 2011 Author Report Share Posted December 4, 2011 Flott, takk for svar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klara Sofie Posted December 4, 2011 Report Share Posted December 4, 2011 Samme ståa her, lang vei til felleskjøpet og hønseforet tok slutt på fredag. Jeg stakk innom vår lokale kjøpmann og fikk en en sekk med daggammelt brød, samt en pose med bananer og salat. Hønene har spist og kost seg i helga, man kan vel si at det gikk ned på høykant. I morgen skal jeg dra å kjøpe hønsefor. Jeg er overrasket over mye høner spiser. Det merkes ikke så godt når man har foringsautomat og fyller på en gang i uka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts