Miriam Posted December 13, 2011 Report Share Posted December 13, 2011 hei. hvor mye for gir dere hønene deres. jeg gir fri tilgang nå.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prisilla Posted December 13, 2011 Report Share Posted December 13, 2011 Mine har fri tilgang no når det er vinter, eg forar slik at det er att godt med for til dagen etter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miriam Posted December 13, 2011 Author Report Share Posted December 13, 2011 ja,okei jeg får fortsettte med det, kanskje jeg begynner med å gi for 1 gang i døgnet på sommeren, da bruker de jo ikke så mye energi på å holde varmen, og de kan spise masse ute Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klara Sofie Posted December 13, 2011 Report Share Posted December 13, 2011 Jeg gir dem fri tilgang både sommer og vinter.De regulerer selv etter hva de trenger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miriam Posted December 13, 2011 Author Report Share Posted December 13, 2011 ja,okei Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts