Hagehøna Posted December 22, 2011 Report Share Posted December 22, 2011 Har de noe glede av det? Har nettopp hatt julerengjøring og tenkte å pynte med noe de kunne kose segmed:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hønepia Posted December 22, 2011 Report Share Posted December 22, 2011 kva er junenek? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hagehøna Posted December 22, 2011 Author Report Share Posted December 22, 2011 Ha ha! Om vinteren, når man er litt tørr på fingrene, registrerer ikke tastaturet på ipaden alle tastetrykk, så da blir julenek junenek... er selvfølgelig JULENEK jeg mener! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Killakee Posted December 22, 2011 Report Share Posted December 22, 2011 Mine tupper er galne etter det - men det er også musa - så mine får litt kvar dag, som eg legger på bakken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hagehøna Posted December 22, 2011 Author Report Share Posted December 22, 2011 Har musetett hønehus, lite og oversiktlig, så da tar jeg sjansen:) blir hyggelig! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
even1234 Posted December 31, 2011 Report Share Posted December 31, 2011 jeg henger opp julenek så de må hoppe opp får og få det ned.det funker helt fint. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simen Posted January 14, 2012 Report Share Posted January 14, 2012 Julenek er supert for hønene. Da har de noe å rote i Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts