Jump to content

Hjemmside

miloli

Recommended Posts

Forrige dagen kom jeg inn på en link for å opprette hjemmeside. Jeg mener den var direkte knyttet til en eller annen side her inne på fuglepraten.no Nå kan jeg imidlertid ikke finne den igjen.

Er det en link til hjemmesidegenerator her eller er det jeg som husker feil?

:cheesy:

for og lage en side.. gå enten på 123.hjemmeside.no eller yola.com

link til 123.hjemm... ligger på forsiden av fuglepraten.no som et banner av og til vises gambird der også

eg bruker yola og er veldig fornøyd da den er gratis og du kan plasere teks og blide hvor du vil på siden. du berre setter inn felt etter behov.

123.hjemmesider.no er gansk grei men det ko0ster penger og ha den..

følg link til og lage yola hjemmeside her

http://www.yola.com/

må fortsette og slå et slag for yola eg da. utrolig enkel og god kapasitet.. den er også gratis og du kan lett utvide og lage flere hjemmesider på samme bruker om du vil det :cheesy:

helt supert etter mitt bruk. har hadt denne ei god stund og er mere fornøyd enn eg var med prøve perioden med 123. hjemmesider..

Oioioi... som om det ikke blir vanskelig nok å velge bilder, tekst, layout etc til hjemmesiden så skal det først altså vise seg å være så vanskelig bare å bestemme seg for hvilken side man vil ha... :smiley: Takk for tips i alle fall - ser ut som man blir glad i det man blir vandt til! :smiley: