miloli Posted February 11, 2012 Report Share Posted February 11, 2012 Forrige dagen kom jeg inn på en link for å opprette hjemmeside. Jeg mener den var direkte knyttet til en eller annen side her inne på fuglepraten.no Nå kan jeg imidlertid ikke finne den igjen. Er det en link til hjemmesidegenerator her eller er det jeg som husker feil? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sfanett Posted February 11, 2012 Report Share Posted February 11, 2012 fuglepraten.no har to sider disse er: http://gamebird.no/ og http://prydfugler.no/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miloli Posted February 11, 2012 Author Report Share Posted February 11, 2012 Takk, er det en link til hjemmesidegenerator på en av sidene du nevner over? Fant ikke der heller, jeg.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andvor Posted February 11, 2012 Report Share Posted February 11, 2012 for og lage en side.. gå enten på 123.hjemmeside.no eller yola.com link til 123.hjemm... ligger på forsiden av fuglepraten.no som et banner av og til vises gambird der også eg bruker yola og er veldig fornøyd da den er gratis og du kan plasere teks og blide hvor du vil på siden. du berre setter inn felt etter behov.123.hjemmesider.no er gansk grei men det ko0ster penger og ha den.. følg link til og lage yola hjemmeside herhttp://www.yola.com/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miloli Posted February 11, 2012 Author Report Share Posted February 11, 2012 Tusen takk for tips! Ja, nå ser jeg jo banneren. Det var som det med skogen for bare trær.... Alt for synlig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pippa Posted February 11, 2012 Report Share Posted February 11, 2012 Som brker av 123hjemmeside må jeg jo bare skryte av denne Jepp ,sant som Andvor skriver med at du må betale for siden men den enkel i bruk og lett å utvide etter behov Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miloli Posted February 11, 2012 Author Report Share Posted February 11, 2012 Kan jeg spørre hvor mye man må betale? Den ser veldig intuitiv og fin ut for en nybegynner i alle fall. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eromuld Posted February 11, 2012 Report Share Posted February 11, 2012 dette står det når jeg skal utvide mitt i 12 mnd 12 mdr 123hjemmesideabonnement og service for det personlige hjemmesidenavnet oppdretten.com for kun 695,00 kr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pippa Posted February 11, 2012 Report Share Posted February 11, 2012 Det er grunnbelløpet ja eromuld ,jeg betaler 1500.- pr år for min side men den er betraktelig utvidet med stor bildekapasitet og sidevalg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eromuld Posted February 11, 2012 Report Share Posted February 11, 2012 såpass, jeg er ikke i nærheten av og brukt opp all plassen enda, hehe. men jeg synst det er verdt pengene, blir veldig fine hjemmesider vertfall og utrolig enkelt og bruke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andvor Posted February 11, 2012 Report Share Posted February 11, 2012 må fortsette og slå et slag for yola eg da. utrolig enkel og god kapasitet.. den er også gratis og du kan lett utvide og lage flere hjemmesider på samme bruker om du vil det helt supert etter mitt bruk. har hadt denne ei god stund og er mere fornøyd enn eg var med prøve perioden med 123. hjemmesider.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sfanett Posted February 12, 2012 Report Share Posted February 12, 2012 er stive pris 123hjemside systemet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
norfrid Posted February 12, 2012 Report Share Posted February 12, 2012 Webs har også gratis hjemmesider som er greie å bruke. http://www.webs.com/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pippa Posted February 12, 2012 Report Share Posted February 12, 2012 Utrolig artig med hjemmeide hvertfall uansett hvilken man velger . Får jo mye større" kontaktflate" og mange nye venner med samme interesser . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miloli Posted February 12, 2012 Author Report Share Posted February 12, 2012 Oioioi... som om det ikke blir vanskelig nok å velge bilder, tekst, layout etc til hjemmesiden så skal det først altså vise seg å være så vanskelig bare å bestemme seg for hvilken side man vil ha... Takk for tips i alle fall - ser ut som man blir glad i det man blir vandt til! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miriam Posted February 13, 2012 Report Share Posted February 13, 2012 men, er det ikke noe fast pris på den 123 hjemmesidene ? eller varierer det fra hvor mye bilder osv..? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sfanett Posted February 13, 2012 Report Share Posted February 13, 2012 jeg renger med dem har 3 pakke priser men jeg ser er meget dårlig av dem viser ikke prisene det liker ikke jeg. å jeg syns er kjempe kjedelig system dem har. jeg lager sidene mine selv kan være derfor jeg syns det er lite valg muligheter ho dem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miriam Posted February 13, 2012 Report Share Posted February 13, 2012 ja, de viser ikke prisene,..det er dumt ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sfanett Posted February 13, 2012 Report Share Posted February 13, 2012 skal man ha seg side trur hvore fint prøvd seg først på noe som er gratis. det hjemside laging kan å ta av på samme måte ha høns hehe. jeg har holdt på noen år med nettsider nu dag er kjempe lei dette Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miriam Posted February 13, 2012 Report Share Posted February 13, 2012 hehe ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pippa Posted February 13, 2012 Report Share Posted February 13, 2012 123 hjemmeside har 3 mnd gratis prøveperiode , hvis du velger å beholde hjemmesiden å tegner abonement kommer det flere valgmuligheter opp når det kommer til pris... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts