Jump to content
Sign in to follow this  
Hagehøna

Tusen takk for meg!

Recommended Posts

Da har jeg med svært tungt hjerte sendt avgårde alle hønene mine i dag:( Et par naboer og mannen min spsielt var svært lei av hanegal, og når det bare blir ufred i huset er det ikke morro mer... Måtte faktisk gråte en skvett da de ble kjørt avgårde. Det hadde jeg ikke trodd. Men de skal få bo sammen alle sammen og flytter til en dame som kjøpte noen kyllinger av meg i fjor. De får fortsette å gå fritt og leve livets glade dager, og vi får selvfølgelig lov å besøke de. Men makan til trist hadde jeg ikke troddd det skulle bli!

Så da gjenstår det bare å si tusen takk for meg! Det har vært kjempefint å kunne komme hit med spørsmål og annet. Utrolig mye kunnskap å hente, og mange hyggelige folk! Kos dere masse med årets kyllingsesong!

Hadde ikke lyst til å splitte opp gruppa, for de hadde det så godt sammen. Mannen min var passe lei av hønemøkk over alt også, så tror ikke det hadde hjulpet så mye. Det gjør jo en del med stedet du bor å ha høner, så jeg synes at begge må like det, eller hvertfall synes det er ok. Så da var det sånn det måtte bli...

å nei, stakkars deg, nå synes jeg synd på deg, som måtte kvitte deg med hønsene..... Skjønner veldig godt at du gråt en skvett.

Det hadde jeg også gjort om jeg måtte kvitte meg med mine skjønne små venner.

Men jeg synes det står stor respekt av avgjørelsen din, den satt nok langt inne.

Mannen din har en god kone, som tydelig viser hun er glad i familien sin og gjør mye for å holde den samlet.

Det var koselig å bli kjent med deg, og takk for alt du har bidratt med her på forumet!

Trist! Du har vore så aktiv og det er tydelig at du har kosa deg med hønsa dine. Når det kom til stykket er eg sikker på at du gjorde rett i å "sende" flokken samla. Kjekt å verte kjend med deg Hagehøna og lykke til vidare. Mvh Sylvi

Æ villja beholdt hønan, å sendt vækk kalljn istan!

Men takk for svarene du har kommet med på mine spørsmal :laugh:

Levi

Kjempe trist :laugh:

men synst du gjorde det fint og ga dei bort samlet. så slepper dei hvertfall bli redde på ny plass aleine..

Kjempe koselig og hadt deg her. og fortsett gjerne og vere her inne. da du har opparbeidet det kunnskaper som kan komme godt med for nye som skal beynne med høns..

Mvh Andvor (Andreas)

Det var veldig trist å høre. Men noen ganger er slike avgjørelser til det beste, selv om det selvfølgelig ikke kjennes sånn ut akkurat der og da. Syntes det beviser at du er en sterk person, og som Anikken sier, en meget god kone :) Ønsker deg masse lykke til videre, og håper at du finner en ny hobby som du liker :) Hva med vaktler?

Takk for hyggelige svar:) får håpe gubben også skjønner at jeg er snill med han, og ser at det koster litt. Ellers kommer hønen tilbake:) Har vaktler Kriola:) men de eblir ikke helt det samme. Får ikke særlig mye kontakt med de. Men har sloppet de løs i hele hønehuset for det har vært litt krangling i det siste. Hjalp med masse plass, gitt. De er hvertfall kjempefornøyde med situasjonen! De har fått inn hele juletreet og koser seg med å leke at de er i skogen:) Vaktlene skal flytte ut når været tillater det, og rett etter påske skal vi hente to kaniner på dyrebeskyttelsen:) De trenger et fint sted å bo, og vi har jo et flott hus de kan få bo i:) Guttene mine synes også det er trist å sende vekk hønene, så da blir det fint med kaniner. Men det er fint at de får litt tid i mellom, så kan de sørge seg ferdig først. Så erstatter vi ikke bare et dyr med et annet. Synes ikke det er så bra....

Men jeg skal stikke innom! Vaktler skaper også hodebry:)

var veldig syns ja, men er jo bra du fortsetter med vaktler og de er jo mye mindre :)å kaniner er jo fine dyr det også :) lykke til med kaninene da ;)