sten fischer Posted July 7, 2007 Report Share Posted July 7, 2007 hallo finnes det noen her, som kan sende meg et bilde av laysenender siden jeg ikke vet hvordan de ser ut.?hilsensten fischer Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted July 7, 2007 Report Share Posted July 7, 2007 Her er noen bilder fotografert av Jan Harteman, www.harteman.nl . Den desidert beste siden på nettet om svømmefugler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sten fischer Posted July 7, 2007 Author Report Share Posted July 7, 2007 tusen, tusen takk tormod.den beste siden jeg kjenner på nettet, er prydfugler.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
sten fischer Posted July 10, 2007 Author Report Share Posted July 10, 2007 ved du hvem som er hanne av dem? er det den, som har mest hvit på hodet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted August 2, 2007 Report Share Posted August 2, 2007 ved du hvem som er hanne av dem? er det den, som har mest hvit på hodet?Nei, det er den med grønt nebb og mørkt hode. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.