Andreas E. Posted April 3, 2012 Report Posted April 3, 2012 fra tjeldstø ca 45 min nord/vest får begen og til runt om krigen oslo ett sted?frakt av 2 ender. noen som skal en tur noe i den durn? Quote
andvor Posted April 3, 2012 Report Posted April 3, 2012 kan besøke mog også om noen er rundt tjeldstø berre 40 min unna men skal nok ikkje selv mot oslo med det første.. Dette er ender som er søsken med mine.. ha eventuelt 2 damer av den farge om du er inntresert. Quote
Andreas E. Posted April 3, 2012 Author Report Posted April 3, 2012 Ja hadde vært intresert i de to også om de har den fargen og jeg fikk frakt på de over til østlandet.Men det skal vell godt la seg gjøre å finne noen som skal østover og er vilige til å ta med ender er jeg det svære redd. Quote
andvor Posted April 3, 2012 Report Posted April 3, 2012 Ja hadde vært intresert i de to også om de har den fargen og jeg fikk frakt på de over til østlandet.Men det skal vell godt la seg gjøre å finne noen som skal østover og er vilige til å ta med ender er jeg det svære redd.er samme farge. dei er søsken klekket høsten 2009 er fra samme foreldrene. btw eg hadde dei en stund også.. Quote
Recommended Posts