Gå til innhold

Andrikk med kjønnsorganet ute


Anda Anka

Anbefalte innlegg

Litt pinlig problemstilling her. Andrikken min har konstant kjønnet hengende og dinglende, det fester seg flis og møkk på det. Det har gått flere dager nå uten at han har snurret det inn. Jeg bekymrer meg for om noe er galt, min forrige andrikk tok det inn like etter parring. Har heller ikke sett andrikken parre endene. Er det sjangs for at eggene er ubefruktet? Akk så mange bekymringer som meldte seg i desse dager;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

avem

Vil bare påminne om at vi ikke har lov til å behandle fuglene selv når det kommer til penisamputasjon eller lignende inngrep som det kommer frem fra linken til Anda Anka...Da må det kontaktes dyrlege hvis en eventuell skade er så stygg at slik behandling trengs ...Og bruke diverse salver og kremer på sårbare kroppsdeler vil kunne gi store smerter for en stakkars fugl når vi ikke vet hva salven er ment brukt til..

Uff...synes synd på den stakkars andrikken der ja :dans: ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk kikket nermere¨på kloaka I morges og likte ikke det jeg såg. Dermed bar det avgårde til dyreklinikken og fikk lagt andrikken ned i gassnarkose og amputerte penis som var grå og livløs. Nå blir det videre medisinering hjemme. Han var raskt på bena igjen etter narkosen og jeg håper allt skal gå bra selv om han aldri kan bli andefar. Evenukk duck:) Noen som vet om andrikker til salgs i bergensområdet? :dans:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en slik andrikk en gang som fikk koldbrann i kjønnsorganet. Den virket frisk og sunn , men en dag så falt denne spiralen av.

Så det endte med at jeg slaktet den. Og siden den ellers var frisk så ble det middags mat på meg.

Derfor har jeg minst 2 andriker til enhver tid i tilfelle!

  • Upvote 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...