Gå til innhold

Små"villdyr" voiler


Elaine

Anbefalte innlegg

Har tenkt på å lage ei "villdyr voiler" på besølsgarden min, å fylle den med det av små villdyr eg får lov til.

Nokon som har råd til kva fugleartar eg kan kjøpe inn, og forslag til utforming? Kjem ryper og tiur overeins for eksempel?

Namn og kontaktinformasjon vert eg glad for:)

Korleis verkar regelverket eigentleg? Må det søkjast, eller kan ein kjøpe fuglar og egg frå alle "tame" besetningar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

avem

Tormod er nok den rette til å svare på dette. Veit også at det er posta ein del emner om dette frå før. Har forstått at det er få som driv med oppdrett av villfugl no. Men eg tenkjer at kanskje naturforvaltninga eller kommunen kan vere dei rette å kontakte.

Fann dette: http://www.fuglepraten.no/index.php?/topic/6705-ryper/

dette: http://www.fugleprat...over-og-regler/

og dette: http://www.fugleprat...osjekt-om-tiur/

Veit at Åkerriksa er trua (rødlista), kanskje kan det vere ein ide?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Prisilla:)

Namskogane familiepark har storfugl ser eg ja, av linkane du la ved.

Kanskje Tormod veit om fleire som har skogsfuglar?

Får eg lov av mattilsynet, er tanken ein relativ stor voiler, fyld av lokale vekster, ein pinnsvinfamilie, ekkorn, storfugl, fjellrype, hare og innsekt:)

Så då må eg forsøke å skaffe så mykje informasjon eg kan om artane, for å finne ut korleis, om det heile tatt er mogeleg å ha dei saman, på best mogeleg lage til denne for deira velferd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strenge regler for slikt dyrehold og det vil nok bli vanskelg å få godkjent det ... Alle disse artene du nevner på skal ha forskjellige biotopiske forhold , kost og har vidt forskjellige behov. Namskogan som nevnes her er en dyrepark spesiellt tilrettelagt for disse dyrene og de må ha en stor samlet kompetanse på en rekke felt for å kunne drive parken i henhold til lover å regler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdrett av "ville arter" krever inngående kjennskap til de. Å ha flere arter i samme voliere er ikke en god løsning, i så fall må det være meget stor voliere.

Det finnes noen få som driver med oppdrett av storfugl, orrfugl og ryper, men ikke så enkelt å finne noen som har noe for salg. Prøv med en annonse i annonse under kjøp og salg, kanskje får du napp.

Rapphøns er kanskje en art som kan være aktuell, det er det litt av. De er hardføre og greie å holde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...