Tonje 1 Posted April 17, 2012 Report Share Posted April 17, 2012 Har fått ny rugemaskin (gammel-ny), men lurer på hvor jeg skal fylle på vann. Fikk ikke med bruksanvisning, og skjønner ikke maskinen. Noen som har erfaringer med denne? Og hvor kan jeg finne bruksanvisning? Tonje Quote Link to post Share on other sites
Camilla R.H 39 Posted April 17, 2012 Report Share Posted April 17, 2012 Det kan du laste ned på nettsidene til Brinsea. Det er på engelsk da.. http://www.brinsea.co.uk/free-downloads/ Quote Link to post Share on other sites
Tonje 1 Posted April 19, 2012 Author Report Share Posted April 19, 2012 Men er det noen som vet hvor man fyller på vann? Og hvordan man styrer fuktigheten? Quote Link to post Share on other sites
Camilla R.H 39 Posted April 19, 2012 Report Share Posted April 19, 2012 Det står i bruksanvisningen hvordan du fyller på vann. Jeg har ikke denne rugemaskinen selv så kan ikke svare deg der. Du bør uansett lese bruksanvisningen før du setter igang. For å få målt fuktigheten må du ha en måler (hygrometer). Quote Link to post Share on other sites
Nora123 0 Posted March 20 Report Share Posted March 20 Den 19.4.2012 at 17.12, Tonje skrev: Men er det noen som vet hvor man fyller på vann? Og hvordan man styrer fuktigheten? Hei! Jeg tror jeg har samme rugemaskin som du brukte i 2012. En stor gul Brinsea hatchmaker som er en flatruger. Fant du ut hvor du fylte vann og regulerte fuktigheten? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts