Gå til innhold

Holdbarhet på andeegg?


gakk

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan fortelle meg holdbarheten på andeegg til mat? Det var en som sa til meg at andeegg har dårlig holdbarhet i forhold til hønseegg???Han snakket om en holdbarhet på rundt 7 dager. Noen som vet?

Jeg er ny i gamet når det kommer til andeegg.Og nå legger endene egg hver dag så kjekt å vite :)

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

avem

Jeg vet ikke, men 7 dager hørtes fryktelig lite ut. Jeg spiser dem i hvertfall mye lenger enn det! Jeg har igrunn ikke tenkt noe over at det kan være forskjell på dem og hønseegg, men de er vel litt fetere så alt er mulig. Skulle jo nesten tro de hadde lengre holdbarhet enn hønseeggene med tanke på at de bruker lengre tid på å klekke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Echo, 7 dagers holdbarhet er nok ikke riktig. Jeg har ender, og har spist andeegg som er eldre enn det jeg også, og de har vært av utmerket kvalitet. Men jeg har også hørt at andeegg har kortere holdbarhet enn hønseegg, men vet ikke hvor lang tid det er snakk om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...