Walsvikjen 1 Posted May 20, 2012 Report Share Posted May 20, 2012 Hei. Såg denne latterdua på trappa mi då eg kom ut i stad. Latteruder lever vel ikkje vilt i Norge? Trudde ikkje heilt mine eigne auger når eg såg den. Det er vel sikkert ei som har rømt, men den er iallefall ikkje her i frå. Er berre ei lita bygd med litt over 100 inbyggere, og er ganske så sikker på at ingen av dei har latterduer. Quote Link to post Share on other sites
Prisilla 148 Posted May 21, 2012 Report Share Posted May 21, 2012 Latterduer lever ikkje fritt i Norge, mulig det er ein trylle kunstnar som har trylla vekk dua si fantastisk fine fuglar dette. Quote Link to post Share on other sites
bjorn 14 Posted May 21, 2012 Report Share Posted May 21, 2012 Det er nok en tyrkerdu, kan ligne endel Quote Link to post Share on other sites
Walsvikjen 1 Posted May 21, 2012 Author Report Share Posted May 21, 2012 Da er det nok ei tyrkerdue ja Har aldri høyrt om desse duene før, så eg gjekk berre utifrå at det var ei latterdue Men dei er jo svært like. Denne var ikkje særleg redd heller. Var på ca 1 meters hold før ho flaug. Fantastisk vakre fuglar. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts