admin Posted May 23, 2012 Report Share Posted May 23, 2012 Vi er nå inne i en fin tid for å ta bilder. Det er masser av motiver, bare å finne fram fotoapparatet. Flere har etterlyst fotokonkurranse. Det er nå en god stund siden vi har hatt det, derfor synes jeg det var en god ide.Derfor kjører vi i gang med følgende regler:Tema: Vår/sommer og din fugle/fjærfehobbyMaks 3 bilder fra hver deltagerBilder lastes opp i album for konkurransen i galleriet innen 3 juni kl. 20.00Alle registrerte medlemmer kan deretter delta i avstemmingen over det beste bildet. Når fristen er gått ut legger vi en en avstemming der alle medlemmer kan delta. Premien trekkes blant de 5 med flest stemmer.Denne gangen sponser nettbutikken Gamebird konkurransen med en premie. 1 flaske med Calm,n ThriveUnikt supplement som inneholder utvalgte ekstrakter av planteoljer, eteriske oljer og bitter, formulert for å fremme optimal ytelse, forbedre fordøyelsen og lindre stress. 250 ml flaske med pumpe. Fremmer vekst.Forbedrer fôropptak.Stimulerer drikkingØker motstandsevne.Reduserer stress.Fremmer mage / tarm handling.Resultater i mer avslappet flokk med færre problemerForbedrer fôrfaktorResultater i bedre kvalitet kjøtt (slaktekylling / kalkun) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eromuld Posted June 2, 2012 Report Share Posted June 2, 2012 Vil gi en liten påminnelse på dette, nå er det bare en dag igjen til fristen er ute Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fuglemakeren Posted June 2, 2012 Report Share Posted June 2, 2012 Senes på mail til....? Eller? Jeg har sikkert noe sommerbilder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andvor Posted June 2, 2012 Report Share Posted June 2, 2012 Senes på mail til....? Eller? Jeg har sikkert noe sommerbilder.legges til i eget album i galleriet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
torkri Posted June 3, 2012 Report Share Posted June 3, 2012 Jeg får ikke lastet opp i albumet.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sofa hanen Posted June 3, 2012 Report Share Posted June 3, 2012 hvor går det ann å stemme ? og hva er reglene for det ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted June 3, 2012 Author Report Share Posted June 3, 2012 Da er fristen for opplasting av bilder passert. Hele 37 bilder er lastet opp i konkurransen. Det var gledelig mange. Jeg har vært bortreist i helgen, og er litt seint ute, men bilder til avstemming legges ut i morgen formiddag i eget emne. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts