Lil Posted July 19, 2012 Report Posted July 19, 2012 Har blitt spurt om jeg kan hjelpe en samler å få tak i en (eller fler?) gamle norske fotringer til duer. Noen som har noen? Alt det går an å samle på. Men jeg er litt samler selv (ikke på fotringer men mye annet rart...) så jeg skal ikke flire så veldig høyt hadde vært veldig kjekt om jeg kunne hjulpet ham å få tak i noen. Quote
Arctic Birds Posted May 11, 2017 Report Posted May 11, 2017 Den Thursday, July 19, 2012 at 22.18, Lil skrev: Har blitt spurt om jeg kan hjelpe en samler å få tak i en (eller fler?) gamle norske fotringer til duer. Noen som har noen? Alt det går an å samle på. Men jeg er litt samler selv (ikke på fotringer men mye annet rart...) så jeg skal ikke flire så veldig høyt hadde vært veldig kjekt om jeg kunne hjulpet ham å få tak i noen. Har noen. Kansje 10 -15 år tilbake. Ikke brukt. Amerikansk NPA seamless. Kan få 1 av hver årstall. Mvh Richard Lunde, Lofoten. Quote
Recommended Posts