sten fischer Posted August 1, 2007 Report Share Posted August 1, 2007 hei!jeg var i tyskland fra. 12. til 31. juli.og da har jeg kjørt til en storoppdretter av svømmefugler, og tropiske fugler.det var en kjempe fin plass.men som vanlig, har jeg glemt min kamera.han hadde over 30 arter av svømmefugler, + foskjellige duer, fugler, vaktler, fasaner og påfugler.men så har jeg også et spørsmål.han hadde 6 gås som han kallte for "hawaiigans" på tysk. det må være "hawaiigås" på norsk tror jeg.finnes det noen her, som kan fortelle meg, om det finnes denne rasen her i norge også?.kanskje det finnes noen, som har hørt om denne rasen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sten fischer Posted August 1, 2007 Author Report Share Posted August 1, 2007 http://www.trub-ziergefluegel.ch/mediac/400_0/media/DIR_109/DIR_23307/Hawaiigans.jpghvis dere trykke på linken, ser dere et bilde av en slik gås Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikal Posted August 1, 2007 Report Share Posted August 1, 2007 Det er hawaiigås ja. Meget flotte fugler.Jeg har slike fugler hjemme. Ikke mange som har de i norge. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sten fischer Posted August 2, 2007 Author Report Share Posted August 2, 2007 hvor mange har du hjemme?selge du slike fugler også? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikal Posted August 2, 2007 Report Share Posted August 2, 2007 Har 4 stk.De er ikke tilsalgs, de hadde lagt egg iår men ble ikke noe kyllinger.får håpe det blir bedre neste år, så kommer til å selge ja.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted August 2, 2007 Report Share Posted August 2, 2007 Legg ut noen bilder da Mikal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikal Posted August 3, 2007 Report Share Posted August 3, 2007 Legg ut noen bilder da Mikal. Ja, skal ta bilder når jeg kommer hjem Link to comment Share on other sites More sharing options...
sten fischer Posted August 3, 2007 Author Report Share Posted August 3, 2007 ja. legg ut bilder når du kommer hjem, jeg synes at det er kjempe fine dyr.nå har jeg også funnet en i norge, som har hvite og gule mandarinender.da skal jeg få egg av.jeg glede meg veldig på det.det blir vell i juni ca. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikal Posted August 10, 2007 Report Share Posted August 10, 2007 Her er de. Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted August 10, 2007 Report Share Posted August 10, 2007 Veldig bra Mikal, kan du ikke legge inn noen i galleriet også? Er jo stort sett bare hønebilder der... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikal Posted August 10, 2007 Report Share Posted August 10, 2007 Veldig bra Mikal, kan du ikke legge inn noen i galleriet også? Er jo stort sett bare hønebilder der... [/quoteTakk ;DJa, det skal jeg gjøre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas E. Posted August 10, 2007 Report Share Posted August 10, 2007 hawaiigås er fryktelig fine.Hvor mye må en regne med å betale for ett par?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikal Posted August 10, 2007 Report Share Posted August 10, 2007 hawaiigås er fryktelig fine.Hvor mye må en regne med å betale for ett par??Mellom 3-4000 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas E. Posted August 13, 2007 Report Share Posted August 13, 2007 det er såpas for dom ja. Er hawaiigåsa noe å satse på hvis en vil ha gjess som kan gå løse?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikal Posted August 13, 2007 Report Share Posted August 13, 2007 det er såpas for dom ja. Er hawaiigåsa noe å satse på hvis en vil ha gjess som kan gå løse??Nei. Mine går i en voliere. Har aldri latt de gå løse. De er utsatte for hauken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas E. Posted August 13, 2007 Report Share Posted August 13, 2007 ok. Nei da er dom nåkk ikke noe for meg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.