Gå til innhold

Bygger hønehus. Ny med høner..


Morkl

Anbefalte innlegg

avem
  • 3 uker senere...

Litt hakking i starten må du regne med når de er ukjente for hverandre. Går fort over når de bare har funnet sine plasser i hierarkiet. :)

Så fine de er! Kos deg med hønene dine - dette skal gå så fint! ;)

Ser du har forautomaten jeg ønsker meg fra gamebird! Må nok somle meg til å legge inn en bestilling snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt forskrekka da jeg så det var mye blod rundt omkring. Men var heldigvis bare til og begynne med. Fornøyd med forautomat :) kjøpte meg en høne bok. der sto det at rugekasse bør være 40x40cm. jeg kjøpte chickbox verpekasse som er rundt 33cm blir de litt for små til hønene mine? det har nå ligget totalt 4 egg i skuff/luka til nå så det funker jo bra:-). Kona synes de holdt på fælt på og komme inn?? ellers så er vel planen og holde de inne en ukes tid, så åpne for utegården så lenge tempen er grei :) Dette er GØY :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt forskrekka da jeg så det var mye blod rundt omkring. Men var heldigvis bare til og begynne med. Fornøyd med forautomat :) kjøpte meg en høne bok. der sto det at rugekasse bør være 40x40cm. jeg kjøpte chickbox verpekasse som er rundt 33cm blir de litt for små til hønene mine? det har nå ligget totalt 4 egg i skuff/luka til nå så det funker jo bra:-). Kona synes de holdt på fælt på og komme inn?? ellers så er vel planen og holde de inne en ukes tid, så åpne for utegården så lenge tempen er grei :) Dette er GØY :) :)

Ja, det er en fantastisk artig og koslig hobby vi har :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...