Jump to content
Sign in to follow this  
pippa

Eggkartonger?

Recommended Posts

Dette burde være et aktuelt produkt for gamebird.no Tormod ? Ikke mulig å kjøpe eggkartong hos mitt Felleskjøp hvertfall..

Edited by Tormod
Trekt ut innlegg fra annet emne

Eggkartonger er noe det er aktuelt å ha på lager ja. Jeg importerer nå eggkartonger for vaktelegg direkte fra produsent. Kommer nok til å lage en bedre pris i nettbutikken for den som ønsker å kjøpe større kvanta. Foreløpig har jeg ikke gjort noe i forhold til å ta inn eggkartonger for egg fra høns. Er det plastbokser eller pappkartonger folk er mest interessert i?

For min del har jeg ønsket papp-kartonger. Det eneste jeg får kjøpt her ved Molde, er eggbrett. Men skulle gjerne ha fått tak i kartonger etterhvert. Så kjempesupert om du kan ta inn det i nettbutikken Tormod. Tror det er mange som vil bestille det :wink:

Eggkkartonger i papp er ønsket mitt hvertfall og her går det mye eggkartonger iløpet av en sesong :smiley: ..Må visst en tur innom Gamebird.no og kjøpe meg de fine merkelappene også :grin:

Jeg får kartonger i retur, og "alle" sparer kartonger til oss, så vi har en del. Liker ikke de plastkartongene jeg har vært borti hittil. Har hatt lyst på kartongmerkene ja, de er stilige! Så får en eget preg på dem.

Liker å bruk nye kartonger til rugeegg( tryggest det føler jeg :wink: ) men jeg må reise langt for å få kjøpt disse ( hos eggprodusent ..ikke alltid de kan selge meg heller..) vært utrolig snedig å bare kunne hente på posten da :blush:

Jeg har fått priser på eggkartonger fra produsent. Vedlagt er et bilde av den. Det er 12 eggs kartonger, men uten trykket som er på bildet. Er grønne eggkartonger en bra farge, eller ønskes en annen...? :)

post-2-0-78204600-1348129838_thumb.jpg

Takk Therese, men ingen andre som har synspunkt på dette? Jeg må bestille 2 paller dersom jeg skal ta inn, men kanskje høsten er en dårlig tid?

Eg er også interessert:-) var jo en masse farger der. Stemmer også for jordfarger om en får det. Du kan kanskje ikkje ha så mange ulike farger?

Det er jeg litt usikker på, håper det går an å ta to farger ihvertfall, en palle med hver. Får jeg inn ønsker her nå bestiller jeg to paller med fargene som er mest aktuelle.

Det er egentlig det samme for meg, men kanskje en jordfarge og en sterkare farge? Fargen på egga kjem betre fram i en brun eller lyseblå kartong, syns eg:-)

Forresten, jeg får egg i lyse brunt-mørk brun og grønne... Da er hverken grønn, blå eller noen naturfarger særlig fremhevende..? De vil se litt blasse ut hvis kartongene er sterke i fargene?