Gå til innhold

FK eller Norgesfor


Circameg

Anbefalte innlegg

avem

Eneste erfaring jeg har var fra da jeg skulle kjøpe kyllingfor. Jeg ble anbefalt "Kylling Slutt" eller hva det nå het, og var storfornøyd med 40 kg til en god pris. Desverre var pelletsene veldig store, og særdeles lite egnet å gi tørt til små kyllinger... Og så skulle jeg ønske de hadde økologisk verpefor i sekk. Derfor kjøper jeg fortsatt hos FK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
  • 2 år senere...
  • 1 år senere...

Dytter opp denne jeg. Noen flere med innspill på forskjell på FK og Norgesfór? Hørt andre si på kraftfór til andre dyreslag så er norgesfór sitt mindre mjølete og støvete. Stemmer dette på fór til høns også?  Med litt planlegging kan jeg nemlig få tak i dette fóret selv om det er 10 mil til nærmeste utsalg.. Jeg er lite fornøyd med dette mjølet som blir igjen i fórautomaten som hønene ikke spiser, og jeg har prøvd det meste for å få de til å spise det opp.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...