Circameg Posted September 21, 2012 Report Share Posted September 21, 2012 Jeg har nevnt i en annen tråd at jeg ikke er fornøyd med foret til FK og vurderer å prøve Norgesfor sitt for.Har dere noen erfaringer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Budeia Posted September 21, 2012 Report Share Posted September 21, 2012 Eneste erfaring jeg har var fra da jeg skulle kjøpe kyllingfor. Jeg ble anbefalt "Kylling Slutt" eller hva det nå het, og var storfornøyd med 40 kg til en god pris. Desverre var pelletsene veldig store, og særdeles lite egnet å gi tørt til små kyllinger... Og så skulle jeg ønske de hadde økologisk verpefor i sekk. Derfor kjøper jeg fortsatt hos FK. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
1977kjetil Posted September 23, 2012 Report Share Posted September 23, 2012 Jeg har godt over til norgesfor da de leverer i storsekk 600kg, ser ut som hønsa liker det. Innholdet ser ut til å være ca det samme som egg110 fra felleskjøpet. Bruker også kylling slutt til kyllingene fra dag 1, maler det bare opp. Syntes også de har god service. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
even1234 Posted March 27, 2013 Report Share Posted March 27, 2013 synes norgesfor er bedre, også er det billigere der. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trilletornetroll Posted August 4, 2015 Report Share Posted August 4, 2015 Hvor får man Norgesfor ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imse Posted November 25, 2016 Report Share Posted November 25, 2016 Dytter opp denne jeg. Noen flere med innspill på forskjell på FK og Norgesfór? Hørt andre si på kraftfór til andre dyreslag så er norgesfór sitt mindre mjølete og støvete. Stemmer dette på fór til høns også? Med litt planlegging kan jeg nemlig få tak i dette fóret selv om det er 10 mil til nærmeste utsalg.. Jeg er lite fornøyd med dette mjølet som blir igjen i fórautomaten som hønene ikke spiser, og jeg har prøvd det meste for å få de til å spise det opp.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kvamsvågen Posted December 16, 2016 Report Share Posted December 16, 2016 Om det stemmer at Norgesfor sitt er mindre mjølete, har jeg kjøpt min siste sekk på FK. Har masse FK verpefor igjen å bruke opp. Men etter det blir det norgesfor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kvamsvågen Posted December 16, 2016 Report Share Posted December 16, 2016 Hvordan få tak i norgesfor på vestlandet/Hordaland? Leste på internett de holdt til på østlandet/midtnorge. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts