Jump to content
Sign in to follow this  
Chickena

Jippi, egga begynner å bli større!

Recommended Posts

Mine herlige australorps begynte å legge egg for to veker sidan, og vekta aukar jamnt og trutt. Idag kom det første store egget på 62 gram! Fire av hønene mine er begynt, mens dei to siste lar vente på seg litt. Den eine har veldig lite utvikla kam. Dette store egget kom fra den einaste svarte høna eg har :) Dei andre blå er komne opp i 45 gram no, mot 38-39 for to veker sidan.

Samboaren ler av meg når eg står og veg kvart egg eg får, men eg synest det er spennande å følgje med på. Hehe..

Eg får 3-4 australorpsegg kvar dag, så dei legg nesten kvar dag. Kjem dei til å legge færre når egga blir større, eller?

Så flott :) Nei denne rasa legg egg jamnt og trutt, og har i likheit med andre høner eggstans ved myting (fjærskifte) og kanskje litt reduksjon i den mørkaste delen av året. Med mindre du stimulerar med el. lys.

Åh, jeg er bare så suoerspent på når disse "babyene mine" skal begynne å verpe! Mine eldste australorps er 16 uker gamle snart. Jeg sjekket etter tips jeg kom over her inne. (Fra Prisilla tror jeg kanskje?) om at en kunne måle utvendig for å antyde hvor lenge til egglegging. Når jeg plasserer fingrene over kloakken og klemmer, så får jeg plass til to fingre såvidt, mellom to knokler. (bekkenet?)

Så en måned eller to, så bør det vel begynne å komme egg. Gleder meg!

Mine første begynte å verpe to-tre dagar før dei blei 22 veker! Stor stas!:-)

Gleder meg til å hente egg kvar dag;-)

Eg veg egga med ei vanlig kjøkkenvekt. Legg et rundt lokk oppå, tarerer og legg egget oppå. Bruker lokket sånn at ikkje egget skal trille av ;-) hehe

En av mine australorpser har begynt å legge egg også. Det første egget var 41 gram, så ble de 3 neste 47 og det idag var 48 :D hehe. Så da blir det større med andre ord? spennende. Eggene er brune. Tror det er den blåe høna som legger nå, men den sorte er også veldig rød i kammen, så kanskje de begge har begynt å legge.. Har ikke helt oversikt. Jeg er spent på når dvergpaduanerne skal begynne.. De er like gamle. De eggene må vel bli ganske små. Moro dette! :)

Eg har ei svart og fire blå som er begynt. To blå som ikkje er starta enda;-) har berre fått ett kjempeegg foreløbig. Idag var dei 42,46,45 og 47 gram:-) hadde til frukost idag. Himmelsk!