Gå til innhold

unge italiener høner og små egg ??


Tor35

Anbefalte innlegg

Jeg har endelig begynt, så smått å få egg (3stk på 1 uke) av de 3post-3463-0-53994200-1377113510_thumb.jppost-3463-0-53994200-1377113510_thumb.jppost-3463-0-53994200-1377113510_thumb.jp brune italienerne mine, men de ligger de her og der ute og de er knøtt små.. 32gram og det største i dag er 36gram...


Jeg har 3 hvite Lohman også, og de ligger store egg på 69-80gram.


Vil Italiener eggene bli større? Hva er snitt vekt på eggene deres?


vil de etterhvert finne ut av hvor verpekassen er?


Lohmanene ligger eggene hver dag side ved side i verpekassen. Men de tre eggene fra italienerne har jeg funnet 2stk ute og et på gulvet inne....


:dans:


Lenke til kommentar
Del på andre sider

avem

Det høres helst normalt ut, og etterhvert vil de skjønne hva som skal skje når de blir verpesyke og forhåpentligvis oppsøke verpekassa :) Eggvekta vil ta seg opp omtrent for hver uka som går framover :)

Kjempe flott  :cheesy:  tusen takk spurven.. Vet du hva som er normal vekten på eggene? Kan jeg forvente like store egg (72-80gram) som av de hvite lohmanene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...