Gå til innhold

Hvilken rugemaskin?


Yuma

Anbefalte innlegg

Hei jeg skal kjøpe i ny rugemaskin og vil gjerne ha tips og anbefalinger fra dere om hvilken fabrikant/maskin jeg bør velge.Kapasitet 350-500 hønseegg, må ha med nedkjøling da jeg og skal ruge ut gåseegg.

Brinsea, Grumbach, Heka, Hemel, Maino , Holstebrogården.dk sine maskiner m.m.

Er det noen som har erfaring med Brinsea OvaEasy Advance EX Series II ?

Mvh c029.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

avem

Ser at veldig mange av mine venner som har stor oppdrett og gjess og slikt har kjøpt helautomatisk maskin fra Heka, og dei er super fornøyde.


kommer til og kjøpe ei der kansje jeg også. for treng ein med full nedkjøling og fukt styrt for og ruge ut mye gåse egg..


Litt usikker på hva Gamebird kan tilby der, men dei har også gode maskiner


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, dersom du skal ruge gåseegg så vil jeg anbefale Heka sine maskiner, vedlig gode greier. Kjenner flere som har rugemaskin fra de og som får super klekkeresultat på det meste av fjærfe. Har en selv også og kan ikke få skrytt nok av den maskinen.


 


Hilsen Finn


  • Upvote 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...